• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341

IMG_0313_zps0ffbe2b4.jpg

@kelderbier wrote:Welkom! Mooie wagen! :thumb met originele striping. Ben zelf eigenaar van editie nr 478.

thanx, ik ben degene die bij eds fase 2 wilt laten doen ;)

Haha had ik nog niet gezien. Ik zat al te denken dat je de 3e nurburgring eigenaar was op het forum. Hoe rijden de 19e inchers onder de opc? Rij zelf op 18 inch ATS DTM

Hoeveel Astra H OPC Nürburgring zijn er eigenlijk gebouwd? 500?

Gave wagen in ieder geval!

De speciaal geprepareerde opc heeft op de nurburgring een tijd neergezet van 8:35. Opel heeft daarom 835 stuks gebouwd waarvan er 16 in Nederland zijn geleverd.

Er is destijds een special edition gemaakt met zwarte carwrap en zwarte wielen en dat is de mijne. De wrap is er na 1,5 jaar afgehaald door dealer opc Oosterhout. Vandaar dat de mijne zwarte wielen heeft.

Okay, even op een rijtje (voor ik het verkeerd zeg):

- Er zijn 835 Opel Astra H OPC Nürburgring Editions. Deze zijn wit met een zwart-geblokte streep erover en witte of blnake wielen?

- Van deze 835 zijn een aantal (aantal onbekend?) Limited Black Editions? Deze zijn matzwart met zwarte wielen?

De 19" velgen rijden goed maar redelijk hard en bij spoorvorming in de weg voel je het wel goed aan het stuur.

Ik heb een tijdje gezocht achter de originele witte velgen op internet maar kan ze nergens vinden.

Wist niet dat er ook zwarte uitvoeringen waren, dacht dat deze de "race camp" uitvoering waren?

@RISL wrote:Okay, even op een rijtje (voor ik het verkeerd zeg):

- Er zijn 835 Opel Astra H OPC Nürburgring Editions. Deze zijn wit met een zwart-geblokte streep erover en witte of blnake wielen?

- Van deze 835 zijn een aantal (aantal onbekend?) Limited Black Editions? Deze zijn matzwart met zwarte wielen?

Klopt helemaal. geen idee of er van de limited editie er nog meer zijn gemaakt.

Dit is de limited editie die in nederland is geleverd en die rij ik nu zonder de zwarte wrap

Foto-H4HKDD6L-D.jpg

De mijne zie er nu zo uit:

Foto-BCI6DD43-D.jpg

De Black editon is toch geen officiale Opel model maar een omgebouwde opc nurburgring edition door OPC Oosterhout.

@-OPC- wrote:De 19" velgen rijden goed maar redelijk hard en bij spoorvorming in de weg voel je het wel goed aan het stuur.

Ik heb een tijdje gezocht achter de originele witte velgen op internet maar kan ze nergens vinden.

Wist niet dat er ook zwarte uitvoeringen waren, dacht dat deze de "race camp" uitvoering waren?

Oke, was erg benieuw hoe de 19'' velgen rijden. Hoor jou argument over spoorvorming ook op het VXR forum. heb met de ATS wielen nergens last van.

Er staat wel een setje op marktplaats te koop maar die zijn rood gespoten. Zijn exact dezelfde

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m618412320-rode-ats-velgen-met-dunlop-banden-225-40-18-8j-5x110.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr

@Andre_Ede wrote:De Black editon is toch geen officiale Opel model maar een omgebouwde opc nurburgring edition door OPC Oosterhout.

ja je hebt gelijk. Was een intiatief van OPC oosterhout. maar niet iedereen kon de wrap waarderen. Dit bleek wel toen de wagen in het wit te koop stond. Ik was de eerste van de 5 mogelijke kopers die ineens op de stoep stonden.

Terug
Naar boven