• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

trottle bodies of lexmaulram

Xe_freakgrunn

Post weinig
kan een set trottlebodies of lexmaul halen, wat geeft een betere resultaat op de c20xe, zal eerst tijdelijk op de standaard gechipte computer lopen

Aanpassingen aan je motorelecktro.......computer....

Op internet genoeg over te vinden, maar die ombouw gaat je een leuk geldbedrag kosten

Aanpassingen aan je motorelecktro.......computer....

Op internet genoeg over te vinden, maar die ombouw gaat je een leuk geldbedrag kosten

blijf eerst op de standaard rijden , en met de tijd een kms er op.

heb helaas nog nooit een c20xe met trottles gereden of een lex ram, wel een turbo maar dat is natuurlijk niet te vergelijken:wub

blijf eerst op de standaard rijden , en met de tijd een kms er op.

heb helaas nog nooit een c20xe met trottles gereden of een lex ram, wel een turbo maar dat is natuurlijk niet te vergelijken:wub

Knappe jongen als je TB's zonder kms/megasquirt of Vems gaat rijden.:sleeping

Maar ik ben geen expert.......

Wat ik heb vernomen is dat zonder scherpere nokkenassen geen donder aan TB's hebt, behalve een dik geluid. De lexmaul functioneerd beter zonder scherpere nokkenassen. Heb ik me laten vertellen.

Ik rijd zelf nu met een Lexmaul (die binnenkort verkocht wordt :angel omdat er TB's op komen.king:

Even misschien een kleine kosten prognose.

Lexmmaul 2 de hands ca 500 euro

TB's - compleet ca 1500, zonder nokkenassen, managemant systhem ( ik rij zelf met Vems PnP), inlaat spruitstuk.

Ik zou het zeker even goed uitzoeken allemaal. succes

Knappe jongen als je TB's zonder kms/megasquirt of Vems gaat rijden.:sleeping

Maar ik ben geen expert.......

Wat ik heb vernomen is dat zonder scherpere nokkenassen geen donder aan TB's hebt, behalve een dik geluid. De lexmaul functioneerd beter zonder scherpere nokkenassen. Heb ik me laten vertellen.

Ik rijd zelf nu met een Lexmaul (die binnenkort verkocht wordt :angel omdat er TB's op komen.king:

Even misschien een kleine kosten prognose.

Lexmmaul 2 de hands ca 500 euro

TB's - compleet ca 1500, zonder nokkenassen, managemant systhem ( ik rij zelf met Vems PnP), inlaat spruitstuk.

Ik zou het zeker even goed uitzoeken allemaal. succes

ik weet wat het kost, maar men zegt dat je op standaard computer kan draaien en dat het weinig toe voegt dan iets voller geluid, maar leverd ie dan wel het gelijke vermogen of niet

ik weet wat het kost, maar men zegt dat je op standaard computer kan draaien en dat het weinig toe voegt dan iets voller geluid, maar leverd ie dan wel het gelijke vermogen of niet

fuck die overrated overpriced lexmaul, en gooi er tb's op. kost ff wat meer, maar dan heb je ook meer.

fuck die overrated overpriced lexmaul, en gooi er tb's op. kost ff wat meer, maar dan heb je ook meer.

origineel gepost door Xe_freakgrunn

daar klopt niks van, je kan NIET met tb`s en standaard computer rijden,

tenzij je een airbox maakt en daar je luchtmassa meter en luchtfilter aan hangt.

maar daarbij krijg je niet het zelfde effect bij,

sterker nog ik denk dat hij onderin minder doet en boven iets meer.

bij vw heb ik wel eens motoren zo gemapt zien worden dat de lucht massa meter er tussen uit kon, maar heb dat bij opel nog nooit gezien.

origineel gepost door Xe_freakgrunn

daar klopt niks van, je kan NIET met tb`s en standaard computer rijden,

tenzij je een airbox maakt en daar je luchtmassa meter en luchtfilter aan hangt.

maar daarbij krijg je niet het zelfde effect bij,

sterker nog ik denk dat hij onderin minder doet en boven iets meer.

bij vw heb ik wel eens motoren zo gemapt zien worden dat de lucht massa meter er tussen uit kon, maar heb dat bij opel nog nooit gezien.

Terug
Naar boven