• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

trouwauto ascona b

hallo

Ik ben op zoek naar iemand die een ascona b heeft

het zit namelijk zo mijn ouders zijn vroeger in zo'n auto getrouwd nu zijn ze binnen kort 25 jaar getrouwd en zou het mij leuk lijken als er weer zo'n auto voor de deur zo staan.

nu is mijn vraag ofdat iemand is die het leuk vind om met die auto van ons huis naar het feestzaaltje wil rijden met mijn ouders erin uiteraard tegen een vergoeding.

van ons huis tot aan het feestzaaltje is het ongeveer 3 km rijden zo'n klein kwartiertje

wij wonen in brabant tussen eindhoven en den bosch het gaat over een vrijfdag avond.

alvast vriendelijk bedankt

en op welke datum is dat

en welke kleur zoekje ongeveer

het is natuurlijk het mooiste als je de zelfde auto hebt

het vind plaats op vrijdag 29 augustus

ze zijn getrouwd in een groene auto maar als de auto een andere kleur heeft vind ik dat ook niet erg ik ben al lang blij als er iemand is die zou willen rijden

alvast bedankt voor uw reactie

ik woon om precies te zijn in sint-oedenrode dus beek en donk is mooi dicht bij.

bent u eventueel bereid om op 29 augustus vrijdag avond te rijden?

zitten er eventuele kosten aan verbonden zo ja welke of bent u bereid het eventueel zonder te doen?

alvast bedankt

monique

de auto zier er erg mooi uit laat deze wielen er maar onder zitten.

wat voor vergoeding had jezelf in gedachten.

ik zou het erg op prijs stellen als je even nakijkt of je de 29e ook kunt mag ik misschien je nummer dan kunnen we daar verder op afspraken maken.

groetjes monique

Terug
Naar boven