• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Truckstar 2011

@ soepkiepe, Ik heb geen idee wie dat is.

Maar je hebt wel goeie ogen als je die herkend. :thumb

@nilly Helaas... Ik heb ff op Google gekeken.

Mooie wagens... :thumb

Is die groen/witte daf xf105 van Agrovezel (Martens Houtvezel) toevallig ook aanwezig geweest?

Heb dat ding in onderhoud bij ons op de zaak, plaatje van een wagen :wub

Die T143 van Haasnoot is ook wel errrg vet die hierboven staat :thumbup

Is die groen/witte daf xf105 van Agrovezel (Martens Houtvezel) toevallig ook aanwezig geweest?

Heb dat ding in onderhoud bij ons op de zaak, plaatje van een wagen :wub

Die T143 van Haasnoot is ook wel errrg vet die hierboven staat :thumbup

@Robbie1974 wrote:@ soepkiepe, Ik heb geen idee wie dat is.

nja dat zijn 2 broers op het zelfde terein op koekange, allebei de zelfde kleuren combinatie, de 1 is veetransport, en dat is deze zo te zienniet :P

weet niet als je die auto beter bekeken heb(neem aan dat jij er naast stond:P) in de lichtbalk en net achter de deur zal dan reclame hebben gestaan van drost trucking.

ik ben een beetje aan het twijvelen, vanaf me 5e tot me 20e ben ik elk jaar op truckstar geweest, toen zijn hun volgens mij nog nooit heen geweest of maar een hele enkele keer dus het lkijkt me aan de ene kant wel sterk als ze dat zijn maar de kleuren zijn het wel.

Ze stonden wel naast ons in het rijtje maar ik heb de wagen(s) niet bekeken, maar ook ff op Google gekeken en qua kleuropstelling lijkt het wel.

Hier nog wat foto's van de wagen(s) en wat volk op de achtergrond.

Let niet op de rommel... :jerry

P1050862.jpg

P1050871.jpg

P1050817.jpg

@Robbie1974 wrote:@ soepkiepe, Ik heb geen idee wie dat is.

nja dat zijn 2 broers op het zelfde terein op koekange, allebei de zelfde kleuren combinatie, de 1 is veetransport, en dat is deze zo te zienniet :P

weet niet als je die auto beter bekeken heb(neem aan dat jij er naast stond:P) in de lichtbalk en net achter de deur zal dan reclame hebben gestaan van drost trucking.

ik ben een beetje aan het twijvelen, vanaf me 5e tot me 20e ben ik elk jaar op truckstar geweest, toen zijn hun volgens mij nog nooit heen geweest of maar een hele enkele keer dus het lkijkt me aan de ene kant wel sterk als ze dat zijn maar de kleuren zijn het wel.

Ze stonden wel naast ons in het rijtje maar ik heb de wagen(s) niet bekeken, maar ook ff op Google gekeken en qua kleuropstelling lijkt het wel.

Hier nog wat foto's van de wagen(s) en wat volk op de achtergrond.

Let niet op de rommel... :jerry

P1050862.jpg

P1050871.jpg

P1050817.jpg

Terug
Naar boven