• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tuner Paradise 20 juni 2009

Kan mij wel voorstellen dat ze de kwaliteit hoog willen houden .

Anders is er kans dat de eerste aanmelding juist de slecht afgewerkte dan wel ongespoten bumper rijders zijn .

Voorsellectie vind ik netjes zodat je als bezoeker in ieder geval geen rommel tegen zult komen maar

auto's die in zijn totale plaatje zijn aangepakt .

Verder zorgen dat er grote parkeergelegenheid is , gaan we daar ook gewoon meeting terrein van maken :P :jerry

origineel gepost door JackM83

Kan mij wel voorstellen dat ze de kwaliteit hoog willen houden .

Anders is er kans dat de eerste aanmelding juist de slecht afgewerkte dan wel ongespoten bumper rijders zijn .

Voorsellectie vind ik netjes zodat je als bezoeker in ieder geval geen rommel tegen zult komen maar

auto's die in zijn totale plaatje zijn aangepakt .

Juist!

Parkeeer gelegenheid kan ik niets overzeggen eerlijk gezegd.. gewoon lekker komen.. parkeren zal geen probleem zijn! :D

origineel gepost door Stylo

Er wordt gewoon gekeken naar de stijl en afwerking van de auto's volgens mij.. Er word binnen SOT ( de organiserende club) zeker niet gekicked op Tjoening en tupperware.. we willen het niveau zo hoog mogelijk houden :D

Ali-GSI is volgens mij zowiezo uitgenodigd..

Pin me hier niet op vast..

Correctemundo!

Ik ben van de partij! :D

jaja ik ben ook weer terug als bezoeker vanuit een gezellig bergentheim het was het eerste treffen wat ze organiseerde maar was een super treffen ook een dikke pluim voor de organisatie alles was tot in de puntjes goed geregeld volgend jaar ben ik er ook weer te vinden misschien als deelnemer maar anders als bezoeker:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

Ondanks het weer een zeer net evenement .

Genoeg moois gezien . Ben er nog versierd met een bloemenkrans :P .

De sfeer zat er goed in . Was zelfs wel gezellig tijdens het schuilen zo onder de tent of in de grote feesttent :jerry .

Pluim voor de organisatie . En Stylo , volgende keer je nickname maar duidelijk op kleding :P , kan ik je eens aanspreken;).

Nu de filmpjes van de demonstatie van de brandweer en de foto's er achter aan .

origineel gepost door mauriceee90

ziet er leuk uit! Miss wel ff tijd maken!!:D

Misschien moet je eens iets beter naar de datum kijken

dit is al lang geweest

Terug
Naar boven