origineel gepost door hennyw
en wat zijn dan de totale kosten??
Ik was met de kerstaanbieding 349,- kwijt inclusief testbank en normaal was het voor mij ik dacht 499,-
Ik ben daar een keer gaan kijken toen ik in de buurt was voor mijn werk heb toen die afspraak gemaakt maar je kan ook via de mail een afspraak maken.
Je kan inderdaad ook kiezen voor die IPF heet dat geloof ik en die word dan opgestuurd en moet je er ook zelf opzetten met je laptop.
Maar die testbank zit er dan niet bij.
Toen de mijne op de testbank stond merkt hij dat er niet genoeg Pk`tjes uitkwamen dus er was iets niet okè, het bleek een volle luchtfilter te zijn en een volle roetfilter.
Dus luchtfilter eruit en daarna hebben ze de roetfilter geregenereerd(20 minuten ik dacht 3000 toeren) en daarna werd 192 pk gehaald en dat is heel goed voor een motor die op dat moment 177.000 had gelopen, als het een nieuwe motor was geweest had er ongeveer 210 Pk uitgekomen.
Als er dus iets niet in de haak is komt het er wel uit, dus ik zou naar EDS gaan.
Zoek het ook eens op bij het vectra gedeelte staat ook het verhaal van Opel-limbo toen hij aan de beurt was(we waren er samen) er waren er voor ons en er volgen er nog meer (ahrend,Speaker,edeVries.............))
Maar geloof me je weet niet wat er gebeurt met je dieseltje
Jan