• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tuning Astra F 1996 Cabriolet Zwart

@Ewoud94 wrote:Ten aller eerste heb je jezelf niet echt ingelezen ofwel, de meest voor de hand liggende vragen die je kan "googlen" kom je hier mee aan zetten! Voordat je meteen alles op een forum zet google het even daar leer je zelf ook van :thumb

En ik denk dat je de kosten even onderschat, je auto compleet laten spuiten kost je denk ik 1500 a 2000 euro en dan ben je goedkoop uit, een ander blok erin denk rond de 1500 als je het goed doet althans (meteen reviseren). ;)

Goedkoop uit met 1500/2000? je bedoelt duur uit.

Ken wel paar spuiters in het zuiden wat complete auto's doen voor 600/800/1000,- mits hoeveel ze werk hebben met schuren en plamuren met slechte stukken.

Als je hem zelf spuitklaar ben je nog goedkoper uit denk aan 500,- inc lak.

Mag je mij hun adres even PMen alsjeblieft :p en ja ik heb ze echt nodig xd

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Voor het leveren en plaatsen van een andere krachtbron cq motor ten bedrage van 400 euro wat stel je jezelf daarbij voor? Ik heb zo het gevoel dat ze bij Netten in Oss daarvoor een andere 1.6 8v erin lepelen en niet de motor die jij zelf voor ogen hebt. En waarom niet? Denk je echt dat ze voor dat bedrag een nette 1.8 16v of 2.0 16v gaan leveren, er in hangen inclusief de andere motorsteunen en de kabelboom aanpassen naar de nieuwe motor?

Sorry dat ik zo sceptisch ben in deze maar ik reken gewoon even met je mee uit de ogen van de sloper, ahum twee keer motor demonteren met aanbouwdeeljtes, een keer motor inbouwen en kabelboom aanpassen, motor inkopen en verkopen en dan nog 21% btw er overheen ;)

weet ik ook niet ik was mn middendemper daar aan het vervangen voor 50 euro en vroeg ze wat een nieuwe motor erin laten zetten kost toen kreeg ik deze prijs. kan uiteraard nog verschillen als ik het daadwerkelijk ga doen maar dit was wat hij me zei.

Ik wil mijn Opel astra cabrio langzaam opknappen en veranderen naar de uitvoering Opel astra f RDX Racedesign zie google voor foto Ik ben benieuwd hoeveel inch velgen er op die versie zitten . Ik heb namelijk Borbet bs 17 inch op het ook die er sprekend op lijken weet alleen niet of 17 inch dezelfde maat is als op de uitvoering van rdx. mvg Martijn

Terug
Naar boven