• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tuning koplampen van Winprarts of Cargoods

Kosten vrij weinig? Sorry hoor, maar die dingen vind ik echt super duur. Kijk eens rond bij duitse webshops of via ebay ;)

Of naar google.de gaan en daar zoeken... Zo doe ik het ook vaker... Je moet alleen wel een beetje duits kunnen :thumb

Grt

Bedankt voor de reacties! Ik heb net bestels via Ebay.de

Helaas is het met verzendkosten erbij niet veel goedkoper.

Groet,

Taco

Met koplampen heb ik de ervaring gekregen ze beter bij eugene te halen. qua kosten met verzending etc. ben je niet veel rijker of armer van geworden. plus GM-Tuningparts levert garantie op zijn onderdelen.

Cargoods doe ik al helemaal geen zaken meer mee. Schijnen het nodig te vinder om in discussie te gaan wanneer ze op hun fouten gewezen worden (Probeerde te beweren dat hatchback lampen in een sedan passen, terwijl de lampen daar ter plaatsen heb laten zien dat het niet gaat, waarnaa ze mij verweten dat ik de kappen aangepas had :jerry) komt niet erg professioneel over. algoed, het is niet aan mij om te zeggen wat je moet doen. ik blijf loyaal aan mijn vaste leverancier.

http://www.gm-tuningparts.nl

ik heb deze er in zitten:

http://www.google.nl/imgres?q=kopla...=65&ndsp=22&ved=1t:429,r:81,s:0,i:337" onclick="window.open(this.href);return false;

heb er ook Pilot xenon in zitten en ik ben er dik tevreden mee :D :thumbup

20120723121656.jpg

kost inderdaad wel wat €€€...

Terug
Naar boven