• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tuning

Keijzer

Post weinig
Weet iemand een goed adres om de insignia te laten tunen ?

Heeft iemand eventueel hier al ervaring mee ?

Bedankt alvast.

EDS is een goeie.

Als je even de zoekfunctie gebruikt, vind je talloze topics op het forum over EDS.

Waar kom je vandaan en hoeveel KM wil je rijden naar een goede chipper?

Persoonlijk zou ik alleen naar een bedrijf gaan met een rollenbank en dan een vermogens run voor en achteraf maken, zodat je ook echt kan zien wat je krijgt.

En bedrijven met een rollenbank kunnen de standaard programma's ook veel beter individualiseren.

@ Corsa_GSi, topicstarter is geband. Hij vroeg of hij verwijderd kon worden, omdat hij na een kritische vraag van mij en een opmerking van een forumlid een beetje door het lint ging, geen waarschuwing wilde ontvangen, maar liever geband zou worden.

@insigniatuning wrote:Oei oei oei wat blijft het stil !

Ga nou niet lopen schoppen, is nergens voor nodig. Je bent weer op het forum en da's goed nieuws. Ik ben in ieder geval - na het lezen van jouw chip-bericht - weer ernstig aan het twijfelen om nog eens naar EDS te gaan. Ik heb nog een leuke aanbieding staan van Dhr. Schindlker, de eigenaar aldaar.

Greets Roel

@insigniatuning wrote:Zou het dan allemaal aan die ene persoon gelegen hebben, kan het me niet voorstellen.

Jij verzocht toch om te worden verwijderd? Want een waarschuwing zou niet helpen, vond je maar een slappe maatregel (gaf je van tevoren aan).

Als je dan terug komt, begin dan niet overnieuw en blijf ontopic.

Oke oke.

Maar waarom wod ik nu weer verbannen dan ?

Ik word weer iedere keer verbannen, maardoor de vele proxyservers kan je iedere keer terug komen dus waarom verbannen ?

Greetz

Lees even het andere topic, daarin staat de uitleg.

Je bent niet opnieuw verbannen, maar via proxy's inloggen mag niet.

Mail even naar webmaster apestaartje opel-forum .nl met een verzoek om je oude ban op te heffen.

Terug
Naar boven