• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tuningbedrijf

BEDRIJF

Berichttitel: Re: Vragen aan BEDRIJF (geen discussietopic)Geplaatst: 24 minuten geleden

Member

Roberts, ik heb je opmerkingen verwijderd.

Dit is, zoals de topictitel duidelijk aangeeft, GEEN discussietopic.

Gal spuwen zonder inhoudelijke kennis en ervaring met BEDRIJF moet je ergens anders doen. Maak een topic aan zou ik zeggen.

Verder wil ik hieraan toevoegen dat hetgene wat je ziet, je ook krijgt.

Vermogenswinsten van bijvoorbeeld 7PK en 14NM als pieken en meer koppel in elk toerental, waar wij garant voor staan, zijn al waardes die je zeer zeker goed zult vernemen.

En we hebben het hier over "wat" hogere waardes, moet je nagaan.

Zelfs ongeblazen motoren zijn, mits op maat, goed te chippen en zeer goed waarneembaar. What you see is what you get.

De vermogenskrommes en gebruikerservaringen spreken voor zich. Niet overtuigd? Laat je je auto niet chippen

Een hele goede avond Roberts,

PM:

Ik ben hier niet om jou te pesten. Andersom ook niet denk ik.

Misschien bedoelde je het niet zo maar op de manier van "vragen stellen" volgens jou, is niet de manier van doen. Er zaten ook behoorlijk wat sarcastische uitspraken tussen, terwijl je geen ervaring bij ons hebt.

Bij ons is het heel makkelijk, what you see is what you get. Niet overtuigd, dan gewoon OF ergens anders heen gaan of niet laten chippen.

Maar niet op deze manier communiceren. Ik hoop dat je me kunt begrijpen.

Ik begrijp heel goed dat er een commercieel belang is tussen dit forum en jullie bedrijfje, de veramerikanisering steekt helaas overal de kop op. Wat ik jammer vind is dat gerichte serieuze vragen mijnerzijds worden afgedaan als cynisch of sarcastisch terwijl ik alleen aan wilde geven dat een vermogenswinst van 13 pk voor zegge 300 euro in wezen niets is (nu zeg ik zelfs pure oplichterij)

Dat is voor jonge jongens leuk, en daar verdienen jullie je brood mee, maar eerlijk is het beslist niet.

Kansloos dat jullie mijn milde benadering en vragen hebben verwijderd, tot 2x toe. Dit bericht zal dan ook verwijderd moeten worden, en mijn virtuele persoon ook maar meteen bannen, lachen! Lekker doen. Als ik geen vragen meer mag stellen om dat anders de sponsor van dit forum enigszins in kwaad daglicht wordt gesteld, dan wil ik hier ook geen deel meer van uitmaken.

Eens zien hoe lang dit bericht blijft staan,..

Cheers!

Robert

Terug
Naar boven