• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Turbo Fans Film Topic

nou........ze gingen zo snel dat ik ineens een ander scherm kreeg.........

Ad-financed 1-Click Webhosting + Webspace

You want to download a file. Please scroll down to choose FREE or PREMIUM-download.

Click here to upload files easily for free!ect ect ect ect ect

Origineel gepost door Ronaldo

nou........ze gingen zo snel dat ik ineens een ander scherm kreeg.........

Ad-financed 1-Click Webhosting + Webspace

You want to download a file. Please scroll down to choose FREE or PREMIUM-download.

Click here to upload files easily for free!ect ect ect ect ect

Klik op free download dan scroll je naar beneden scroll weer naar beneden en wacht en paar seconden dan verschijnt er vanzelf een linkje waar je op kan klikken en klaar is klara

Origineel gepost door carboncorsa

leuk filmppie Mario:thumbup

maar die Fireblade speelde een beetje....leuke Wheely's:thumbup

Astra is Rete snel:wors

Ik heb pas met een kennis aan de telefoon gezeten ,en hij vroeg mij of ik tegen een motorfiets gereden had .

Ik zei dat het zo was,hij zei dat een maat van hem met een Kadett geraced had.

Vroeg hij of het niet een astra had kunnen zijn.

En bij nader inzien was dat wel het geval, maar hij zei dat hij er wel een beetje voor ging.

Maar ik maak me zelf geen verbeelding, want een motor fiets eruit rijden van stilstaan gaat echt heel erg moeilijk.

Toch gaf hij toe dat op de snelweg bij hogere snellheid hij het wel moest afleggen.

Al met al wel leuk toch?

JA die is inderdaad echt kicke :thumbup

enne laatst nog een redbull clojo slaag gegeven ?? volgens mij had jij de vleugels ...en niet de clojo :D

Zijn van de wastegates denk ik.

Heb jij ook een minibike? Zijn verslavende dingen, ik ga net zo lang door tot de tank leeg is en dan haal ik hem weer uit elkaar om er gewoon weer eens aan te prutsen... ziekelijk, maar wel leuk :D

Hier nog zo'n turbootje:

1974_porsche_911_rsr_turbocharger.jpg

Klopt ze zijn van de waste gate's

Hahaaa en die mini bike's zijn echt lachen en erg praktisch.

Niet meer lopen over het paddock of vanaf de parking met een zware rug zak(in mijn geval.

Was ook grappig, op Spa Francorchamps heb je onder de pitboxen voor Eau Rouge een klein tunneltje stonden er een paar gasten op de motor achter me ook te wachten op het groene licht. maak ik met uitkomen van de tunnen een wheelie was een behoorlijk scherp hoekje...Die gasten kijken op de kruip raketten duimpie omhoog.:thumbup

:wors echt leuk die dingen, ik heb een 110cc 4-takt firefox en die wil maar al te graag onder mijn kont vandaan trekken af en toe, sta je echt van te kijken van zo'n klein dingetje. Die motormuizen kunnen dat wel waarderen als je rare capriolen uithaalt op zo'n maf klein dingetje.

Op de Nurburgring kom je er ook veel tegen op het paddock, heb daar zelfs miniquads gezien... ook geinig!

Terug
Naar boven