• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

turbootje ze kadet (dikkiedetje)

zoo en nu de update

ik kreeg gisteren van giel een sms ze hadden een remusje gevonden voor weinig komt onder een astra gsi vandaan zo gezegd zo gedaan ze hebben m meegenomen.. en vandaag om 11u was ik dus bij broekhuis zeewolde waar nick de remus ff onder me kadet monteeerde.. geluid is minimaal maar zal nog wel wat inbranden zie foto's

DSC00060-1.jpg
demperloos ;p

de dubbele pijp

DSC00058.jpg

nick + remus

DSC00061.jpg

en gemonteerd en al mooi strak en niet te ver uitstekend

DSC00067.jpg

Hey Dikkie.

Gefeliciteerd met je aankoop kerel. Jammer dat het geen corsa is geworden, maar als je je nog bedenkt heb ik nog wel een dikke TR staan die weg mag!;)

Eindelijk weer terug op het oude vertrouwde nest en weg bij die italianen! Goed bezig hoor.

Wordt vast wel weer een vet wakkie!

Hele vette bak he Dikkie ;) Blij toe dat ik je heb kunnen helpen ermee (rijden en de onderdelen wagen :P:vertag:jerry)

Geniet er maar lekker van, het is je echt gegund deze bak:wors

zoo klusje geklaard maar goed en slecht nieuws .. de mtx speakers doen t prima.. tot ik ze aansluit op de versterker dan weer die enorme ruis erin :bang .. wat kan dit toch wezen ? heb ze nu gewoon via de radio met de voorspeakers en dan klinken ze ook erg lekker.. maarja heb niet voor niks een versterker erin natuurlijk !

some foto's

de oude pioneers die ik nog maar ff bewaar

DSC00097.jpg

en de nieuwe situatie met de mtx xt 693 :hulde :hulde

DSC00096.jpg

DSC00098.jpg

DSC00099.jpg

DSC00100.jpg

DSC00101.jpg

Terug
Naar boven