• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

turbosix zijn Vectra C2 GTS: (plastidippen)

Jep! 'T logo ook,

Ik ga de grille ook nog eens doen (sorry, ben niet zo'n liefhebber van nepchroom)

Maar dat doe ik als de bumper er af gaat ivm aansluiten us-lights.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Sorry is niet nodig, ik respecteer ieders eerlijkheid :-)

Gelukkig dat smaken verschillen anders reden we allemaal in het zelfde.

Zo zie je hier veel dat ze van die ledstrips in de bumper en koplampen monteren, ik vind het verschrikkelijk terwijl mij buurman het prachtig vind.

@turbosix wrote:Sorry is niet nodig, ik respecteer ieders eerlijkheid :-)

Gelukkig dat smaken verschillen anders reden we allemaal in het zelfde.

Zo zie je hier veel dat ze van die ledstrips in de bumper en koplampen monteren, ik vind het verschrikkelijk terwijl mij buurman het prachtig vind.

:thumbup toffe reactie. Ben ook van die mening dat je op een forum iedereens mening moet kunnen begrijpen. ;)

Ziet er top uit :thumb zou je eens een foto kunnen plaatsen recht vanuit de achterkant genomen? Ben namelijk aan het kijken mijn auto matt grijs metallic te maken en al het "nep" chroom ook zwart te maken. Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet.

Succes met je overige mods :D

Die foto moet ik nog maken want het is steeds zo snel donker (of ik vergeet t steeds :-) )

Heb hier wel 2 photoshops die ik als inspiratie op de desktop van mn mac heb, vooral de uitlaten wil ik ooit zo hebben!

Vectraconcept2_zps7e06723d.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Inderdaad, maar toch vind ik de eerste foto mooier, haha.

In jouw geval zal hij waarschijnlijk breder lijken door de contra kleuren, grijze auto met zwarte strip.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Het heeft wel wat, en inderdaad anders reden we allemaal in de zelfde Opel ;)

Moet ik die strip maar zwart maken. :hmmz

Groeten Jurgen.

Ja klopt.. denk dat ik die strip ook als laatste ga doen. Eerst eens kijken hoe de kleur van de auto gaat uitvallen.

Vind die uitlaten ook wel erg sexy.. zeker als de vec stras plat op zijn buik ligt.

Terug
Naar boven