• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tussenas

polyester verbreede wielkuipen er op dan kun je op een manta as rijden of golf 1 wielranden heb ik bij de station ook en die kan ik op een manta b as zetten met 8j13 et -12:angel

staat wel breed:thumbup

polyester verbreede wielkuipen er op dan kun je op een manta as rijden of golf 1 wielranden heb ik bij de station ook en die kan ik op een manta b as zetten met 8j13 et -12:angel

staat wel breed:thumbup

[rquote=1865572&tid=142276&author=js 400]gewoon een 1.6 as zoeken,zijn er echt wel maar niet voor 50 euro natuurlijk.[/rquote]

Nee eerder minimaal €150, en dan mag je waarschijnlijk nog het 1 en ander bijzoeken zoals staartstuk etc.

Dan moet je nog geluk hebben dat je een goede as vindt, met goede lagers en zo.

Mijn as ligt nu ook bij Geert en wordt daar voorzien van een andere klok en lagers,

en dat is ook aan de prijs, maar heb ik wel een heel fris asje die weer een heel lang tijdje mee kan

Een manta A as is aan beide zijde 1 cm breeder dan een kadett as

een Manta B as is aan beide zijde 3.75 cm breeder dan een kadett as.

Dus als joe wilt rijden met 8J zul je een kadett as moeten hebben, en dan mag je waarschijnlijk ook je wielranden omrollen :P

Wil je toch met een manta as gaan rijden en met je 8J velgen,

dan wordt het inversteren in golf randjes of kunstof verbreeding :)

[rquote=1865572&tid=142276&author=js 400]gewoon een 1.6 as zoeken,zijn er echt wel maar niet voor 50 euro natuurlijk.[/rquote]

Nee eerder minimaal €150, en dan mag je waarschijnlijk nog het 1 en ander bijzoeken zoals staartstuk etc.

Dan moet je nog geluk hebben dat je een goede as vindt, met goede lagers en zo.

Mijn as ligt nu ook bij Geert en wordt daar voorzien van een andere klok en lagers,

en dat is ook aan de prijs, maar heb ik wel een heel fris asje die weer een heel lang tijdje mee kan

Een manta A as is aan beide zijde 1 cm breeder dan een kadett as

een Manta B as is aan beide zijde 3.75 cm breeder dan een kadett as.

Dus als joe wilt rijden met 8J zul je een kadett as moeten hebben, en dan mag je waarschijnlijk ook je wielranden omrollen :P

Wil je toch met een manta as gaan rijden en met je 8J velgen,

dan wordt het inversteren in golf randjes of kunstof verbreeding :)

150 voor een as mm zal dan ook wel een of 2 rotte schotels hebben. denk de gemiddelde prijs wel rond de 250 zit van een c kadett heb al uitschieters an 300 en 350 gezien:o

ik heb er nog een paar liggen maar die krijgen ze iig nie voor 150:P liggen niks in de weg voor dat geld dan moet er toch wel meer bij:hmmz

150 voor een as mm zal dan ook wel een of 2 rotte schotels hebben. denk de gemiddelde prijs wel rond de 250 zit van een c kadett heb al uitschieters an 300 en 350 gezien:o

ik heb er nog een paar liggen maar die krijgen ze iig nie voor 150:P liggen niks in de weg voor dat geld dan moet er toch wel meer bij:hmmz

[rquote=1866355&tid=142276&author=REDP.]Had de mijne wel voor dat geld met goede schotels en zelfs met PU in de reactie stangen :angel[/rquote]

ja sommigen hebben altijd geluk:angel

[rquote=1866355&tid=142276&author=REDP.]Had de mijne wel voor dat geld met goede schotels en zelfs met PU in de reactie stangen :angel[/rquote]

ja sommigen hebben altijd geluk:angel

[rquote=1866375&tid=142276&author=pipo][rquote=1866355&tid=142276&author=REDP.]Had de mijne wel voor dat geld met goede schotels en zelfs met PU in de reactie stangen :angel[/rquote]

ja sommigen hebben altijd geluk:angel[/rquote]

haha jij niet zeker :P

maar nu komt er weer een andere klok en lagertjes etc :thumbup

[rquote=1866375&tid=142276&author=pipo][rquote=1866355&tid=142276&author=REDP.]Had de mijne wel voor dat geld met goede schotels en zelfs met PU in de reactie stangen :angel[/rquote]

ja sommigen hebben altijd geluk:angel[/rquote]

haha jij niet zeker :P

maar nu komt er weer een andere klok en lagertjes etc :thumbup

Terug
Naar boven