• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

twee vraagjes.

nu moet ik wel toegeven dat er wel VEEEEEEELLLLLLL verschil in lichtbeeld zit bij verschillende sets, sommige lampjes zijn echt RUK. (getest in de units waar mijn Pilot lampjes het perfect doen!!!)

heb ook losse lenzen liggen hier van bijvoorbeeld BMW en OPEL om Xenon lampjes in te testen op lichtbeeld.

effe makkelijker dan inbouwen en er achterkomen dat je een grote verblindende vlek hebt ipv superstrak lichtbeeld

Willem

op HID Xenon verlichting vindt u een uitgebreid aanbod aan diverse xenon lampen en xenon kits van HID kwaliteit. HID verlichting wil zeggen ‘High Intensity Discharge’ welke garant staat voor de hoge lichtopbrengst van onze xenon producten.

vind dit wel een leuk verhaaltje, maar klopt niet.

High Intensity Discharge is niks meet dan letterlijk een omschrijving om weer te geven dat het om een hoogspannings gasontladings lamp gaat, geen garantie of merknaam

dan kunnen net zo goed de lampen zijn die in ons magazijn hangen, dat zijn ook HID ofwel Xenon lampen.

Ik heb al zoveel van deze Xenon kits (en op ELKE doos staat er wel HID) in handen gehad voor inbouw, waarvan het lichtbeeld een grote vlek was of een waas, dat ik elke omschrijving niet meer geloof.

Dit is niet negatief bedoeld maar eerder informatief

Willem

op HID Xenon verlichting vindt u een uitgebreid aanbod aan diverse xenon lampen en xenon kits van HID kwaliteit. HID verlichting wil zeggen ‘High Intensity Discharge’ welke garant staat voor de hoge lichtopbrengst van onze xenon producten.

vind dit wel een leuk verhaaltje, maar klopt niet.

High Intensity Discharge is niks meet dan letterlijk een omschrijving om weer te geven dat het om een hoogspannings gasontladings lamp gaat, geen garantie of merknaam

dan kunnen net zo goed de lampen zijn die in ons magazijn hangen, dat zijn ook HID ofwel Xenon lampen.

Ik heb al zoveel van deze Xenon kits (en op ELKE doos staat er wel HID) in handen gehad voor inbouw, waarvan het lichtbeeld een grote vlek was of een waas, dat ik elke omschrijving niet meer geloof.

Dit is niet negatief bedoeld maar eerder informatief

Willem

Terug
Naar boven