johanhummer9
Post weinig
Heey,
ik heb kort geleden een astra h 2.0 turbo gekocht (details volgens misschien nog) bij officiele dealer.
het een ander afgesproken en ook een “pakket” van 500-600€ erbij genomen waarin staat; poetsen onderhoudsbeurt volgens schema etc etc.
Nu zit ik het onderhouds boekje door te lezen en zie ik dat hij (volgens het boekje) bij de afgesproken beurt helemaal NIKS heeft gekregen.
nu ga ik even terug naar april 2015 70000km;
olie gedaan
ab batterij gedaan
microfilter gedaan
luchtfilter gedaan
polyriem onbekend
driem gedaan
brandstoffilter onbekend
remvloeistof gedaan
bougies.
april 2016 95000km;
olie gedaan
2017 beurt geen datum of km stand bekend;
micro filter gedaan
april 2018 120000km;
olie gedaan
afgesproken beurt maart 2019 142000km
niks ingevuld behalve stempel handtekening ed.
Als ik het schema een beetje doorlees had hij wel het een en ander moeten krijgen volgens mij.
ik weet dit dus niet zeker en beschuldig ook niemand maar ik twijfel wel en wil het gewoon zeker weten.
kan iemand mij wat vertellen hierover of of hij iets en wat had moeten krijgen.
alvast bedankt
ik heb kort geleden een astra h 2.0 turbo gekocht (details volgens misschien nog) bij officiele dealer.
het een ander afgesproken en ook een “pakket” van 500-600€ erbij genomen waarin staat; poetsen onderhoudsbeurt volgens schema etc etc.
Nu zit ik het onderhouds boekje door te lezen en zie ik dat hij (volgens het boekje) bij de afgesproken beurt helemaal NIKS heeft gekregen.
nu ga ik even terug naar april 2015 70000km;
olie gedaan
ab batterij gedaan
microfilter gedaan
luchtfilter gedaan
polyriem onbekend
driem gedaan
brandstoffilter onbekend
remvloeistof gedaan
bougies.
april 2016 95000km;
olie gedaan
2017 beurt geen datum of km stand bekend;
micro filter gedaan
april 2018 120000km;
olie gedaan
afgesproken beurt maart 2019 142000km
niks ingevuld behalve stempel handtekening ed.
Als ik het schema een beetje doorlees had hij wel het een en ander moeten krijgen volgens mij.
ik weet dit dus niet zeker en beschuldig ook niemand maar ik twijfel wel en wil het gewoon zeker weten.
kan iemand mij wat vertellen hierover of of hij iets en wat had moeten krijgen.
alvast bedankt