• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Twijfel over Vectra C, kopen of niet kopen

zou trouwens wel kunnen komen dat als hij bijv 3 rijdende eigenaren heeft gehad, en steeds is ingeruild, de 2 garages natuurlijk ook als officiele eigenaar staan aangemeld, maar dan is het nog steeds vreemd dat 3 eigenaren gemiddeld maar 30.000 km rijden met een mooie vec gts.

Ja gereden km....kan verradelijk zijn maar hoeft niet, zeker als je bv de vorige eigenaar kent.

Ik heb ook een GTS en rijd ook weinig km...... 10.000 km per jr red ik niet eens.... zeker nu ff niet, de auto rijd geen stad...maar wordt niet altijd gebruikt, in de stad wordt de kleine citroen ax van mijn vrouw snel ff gepakt.

Ik weet weinig km maar dit komt door gezondheids redenen in dit geval.

Ik kocht deze vec aug 2009 en deze zomer moet hij weer voor zijn APK de apk die hij bij aanschaf had was 2 jr geldig en deze APK aankomende aug is weer twee jr geldig.

Ben wel 2e eigenaar, natuurlijk staat er dan bij de kenteken check 3e want de garage is ook even een eigenaar, tussen inruil en verkoop als occasion

Ja gereden km....kan verradelijk zijn maar hoeft niet, zeker als je bv de vorige eigenaar kent.

Ik heb ook een GTS en rijd ook weinig km...... 10.000 km per jr red ik niet eens.... zeker nu ff niet, de auto rijd geen stad...maar wordt niet altijd gebruikt, in de stad wordt de kleine citroen ax van mijn vrouw snel ff gepakt.

Ik weet weinig km maar dit komt door gezondheids redenen in dit geval.

Ik kocht deze vec aug 2009 en deze zomer moet hij weer voor zijn APK de apk die hij bij aanschaf had was 2 jr geldig en deze APK aankomende aug is weer twee jr geldig.

Ben wel 2e eigenaar, natuurlijk staat er dan bij de kenteken check 3e want de garage is ook even een eigenaar, tussen inruil en verkoop als occasion

Wat ben ik enorm blij dat ik dit nu weet zeg !!! :o

De vectra ga ik niet doen, zeker nu ik weet wat er allemaal mis mee was/is.

De vorige eigenaar beschreef ook al dat de auto trilde wanneer je de koppeling losliet, dit viel mij ook op. Tevens de olielekkage en wat gekraak las ik ergens.

De vectra is ingeruild voor 7000 euro. Hij staat nu te koop voor 9000 als meeneemprijs. Ik moet 2800 bij de renault doen, veel te veel.

Morgen maar even bellen dat het niet doorgaat.

Mensen onwijs super bedankt ! :D

Wat ben ik enorm blij dat ik dit nu weet zeg !!! :o

De vectra ga ik niet doen, zeker nu ik weet wat er allemaal mis mee was/is.

De vorige eigenaar beschreef ook al dat de auto trilde wanneer je de koppeling losliet, dit viel mij ook op. Tevens de olielekkage en wat gekraak las ik ergens.

De vectra is ingeruild voor 7000 euro. Hij staat nu te koop voor 9000 als meeneemprijs. Ik moet 2800 bij de renault doen, veel te veel.

Morgen maar even bellen dat het niet doorgaat.

Mensen onwijs super bedankt ! :D

9000,- euro als meeneemprijs is zowiezo veel te veel voor een GTS uit januari 2003,

Het is trouwens wel exact dezelfde als mijn ouwe (ook jan 2003)

Jan

9000,- euro als meeneemprijs is zowiezo veel te veel voor een GTS uit januari 2003,

Jan

Wel leuk om te weten dat ze wel "meeneemprijs" kunnen zeggen. Maar wettelijk zijn ze gewoon gebonden om garrantie te geven. Dus het zinnetje op de rekening van "Gekocht als gezien en gereden" gaat nooit op. Ook niet extra betalen voor garrantie, gewoon rechstbijstand nemen, is nog goedkoper ook :cool:

Wel leuk om te weten dat ze wel "meeneemprijs" kunnen zeggen. Maar wettelijk zijn ze gewoon gebonden om garrantie te geven. Dus het zinnetje op de rekening van "Gekocht als gezien en gereden" gaat nooit op. Ook niet extra betalen voor garrantie, gewoon rechstbijstand nemen, is nog goedkoper ook :cool:

[rquote=1877996&tid=143465&author=janneman vectra c] 9000,- euro als meeneemprijs is zowiezo veel te veel voor een GTS uit januari 2003,

Jan[/rquote]

Ik ben het eens met deze Mercedes rijder. Veel te duur!!

Voor dat geld koop je nog geen afgetrapte E klasse..

[rquote=1877996&tid=143465&author=janneman vectra c] 9000,- euro als meeneemprijs is zowiezo veel te veel voor een GTS uit januari 2003,

Jan[/rquote]

Ik ben het eens met deze Mercedes rijder. Veel te duur!!

Voor dat geld koop je nog geen afgetrapte E klasse..

wat me ook heel erg opviel dat corsagek niet aangegeven had dat de vectra gts mamkementen had reden was ( praktische redenen )

wat me ook heel erg opviel dat corsagek niet aangegeven had dat de vectra gts mamkementen had reden was ( praktische redenen )

[rquote=1877950&tid=143465&author=DeMeistah]zou trouwens wel kunnen komen dat als hij bijv 3 rijdende eigenaren heeft gehad, en steeds is ingeruild, de 2 garages natuurlijk ook als officiele eigenaar staan aangemeld, maar dan is het nog steeds vreemd dat 3 eigenaren gemiddeld maar 30.000 km rijden met een mooie vec gts.[/rquote]

Wanneer een auto op bedrijfsvoorraad heeft gestaan, wordt dat niet getelt als eigenaar.

Terug
Naar boven