• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Twijfel over Vectra C, kopen of niet kopen

[rquote=1880212&tid=143465&author=Killerbean]Heb weer iets op het oog:

Staat te koop bij Jan Burger auto's

Heb even een mail gestuurd naar hen, morgen nog even achteraanbellen.[/rquote]

ziet er opzich wel goed uit.

wel mist de onderlip v/d voorbumper.

en ben zelf altijd een beetje huiverig voor logoloze grillen en gecleande achterkanten:hmmz(dat is een vooroordeel maar wel iets om beter naar de auto te kijken)

verder is het de enige juiste kleur voor een GTS en een heeeeel goed bouwjaar:D

[rquote=1880212&tid=143465&author=Killerbean]Heb weer iets op het oog:

Staat te koop bij Jan Burger auto's

Heb even een mail gestuurd naar hen, morgen nog even achteraanbellen.[/rquote]

ziet er opzich wel goed uit.

wel mist de onderlip v/d voorbumper.

en ben zelf altijd een beetje huiverig voor logoloze grillen en gecleande achterkanten:hmmz(dat is een vooroordeel maar wel iets om beter naar de auto te kijken)

verder is het de enige juiste kleur voor een GTS en een heeeeel goed bouwjaar:D

hahahah, alleen even goed kijken mocht ik eruit komen met hun.

Kan me niet voorstellen dat er net zoals bij die ander bijna 3000 bij moet dus we gaan het wel even zien.

- Onderlip voorkant mist

- voor/achterkant is gecleaned.

- Niet originele radio

hahahah, alleen even goed kijken mocht ik eruit komen met hun.

Kan me niet voorstellen dat er net zoals bij die ander bijna 3000 bij moet dus we gaan het wel even zien.

- Onderlip voorkant mist

- Niet originele radio

[rquote=1880253&tid=143465&author=Killerbean]hahahah, alleen even goed kijken mocht ik eruit komen met hun.

- Onderlip voorkant mist

- Niet originele radio

[/rquote]

effe goed handelen en mischien ben je binnenkort een trotse eigenaar van een echte GTS:thumbup

succes!

[rquote=1880253&tid=143465&author=Killerbean]hahahah, alleen even goed kijken mocht ik eruit komen met hun.

- Onderlip voorkant mist

- Niet originele radio

[/rquote]

effe goed handelen en mischien ben je binnenkort een trotse eigenaar van een echte GTS:thumbup

succes!

We gaan het merken, eerst maar eens GOED kijken :-)

Gezien dat de auto aangepast is, dacht ik misschien wel dat hij van een liefhebber is geweest en die misschien ook wel op een forum zit.

Misschien dit forum wel :cool:

We gaan het merken, eerst maar eens GOED kijken :-)

Gezien dat de auto aangepast is, dacht ik misschien wel dat hij van een liefhebber is geweest en die misschien ook wel op een forum zit.

Misschien dit forum wel :cool:

Gister gebeld met de garage. Ik bracht een bod uit om 1500 bij de renault te doen. Hij zou mij terugbellen is niet gedaan.

Vandaag heb ik hem gebeld, en hij was druk vertelde hij. maar hij vertelde wel dat hij 1500 erbij te weinig vond. Dus ik gezegd dat 1750,- ook mogelijk zou zijn.

Hierover zou hij mij bellen of mailen, wederom nog niets gehoord.....

Beetje raar als je een auto wilt verkopen toch?

Gister gebeld met de garage. Ik bracht een bod uit om 1500 bij de renault te doen. Hij zou mij terugbellen is niet gedaan.

Vandaag heb ik hem gebeld, en hij was druk vertelde hij. maar hij vertelde wel dat hij 1500 erbij te weinig vond. Dus ik gezegd dat 1750,- ook mogelijk zou zijn.

Dit is ook vaak jouw onder druk zetten om toch maar de prijs hoger te doen. Soms moet je afwachten. Maar het is altijd moeilijk.

Dit is ook vaak jouw onder druk zetten om toch maar de prijs hoger te doen. Soms moet je afwachten. Maar het is altijd moeilijk.

[rquote=1881873&tid=143465&author=Killerbean]Gister gebeld met de garage. Ik bracht een bod uit om 1500 bij de renault te doen. Hij zou mij terugbellen is niet gedaan.

[/rquote]

Als ik het goed begrijp heb je de GTS nog niet gezien en hij jou Renault ook niet, je kan door de telefoon toch geen auto kopen:hmmz

Jan

[rquote=1881873&tid=143465&author=Killerbean]Gister gebeld met de garage. Ik bracht een bod uit om 1500 bij de renault te doen. Hij zou mij terugbellen is niet gedaan.

[/rquote]

Als ik het goed begrijp heb je de GTS nog niet gezien en hij jou Renault ook niet, je kan door de telefoon toch geen auto kopen:hmmz

Jan

Het is inderdaad beter om langs te gaan met de auto, ik heb de vectra nog niet gezien maar probeer zegmaar wel alvast een prijs af te spreken.... maar dat is misschien inderdaad niet handig.....:hmmz

goeie tip !

Het is inderdaad beter om langs te gaan met de auto, ik heb de vectra nog niet gezien maar probeer zegmaar wel alvast een prijs af te spreken.... maar dat is misschien inderdaad niet handig.....:hmmz

goeie tip !

[rquote=1882228&tid=143465&author=Killerbean]Het is inderdaad beter om langs te gaan met de auto, ik heb de vectra nog niet gezien maar probeer zegmaar wel alvast een prijs af te spreken.... maar dat is misschien inderdaad niet handig.....:hmmz

goeie tip ![/rquote]

Toen ik mijn Vecta wou inruilen heb ik div. mailtjes verstuurd naar garage`s die dus een E hadden staan die ik wou, daarin vroeg ik om een richtprijs en stuurde ik de link van mijn advertentie op marktplaats mee.

Bij ongeveer de helft van de mailtjes kreeg ik een serieuze reactie terug en dan wist ik of ik dus wel of niet zou gaan kijken (heb wel het hele land gehad)

Maar ik zou zeggen haast je niet er zijn Vectra`s genoeg.

Jan

[rquote=1882228&tid=143465&author=Killerbean]Het is inderdaad beter om langs te gaan met de auto, ik heb de vectra nog niet gezien maar probeer zegmaar wel alvast een prijs af te spreken.... maar dat is misschien inderdaad niet handig.....:hmmz

goeie tip ![/rquote]

Toen ik mijn Vecta wou inruilen heb ik div. mailtjes verstuurd naar garage`s die dus een E hadden staan die ik wou, daarin vroeg ik om een richtprijs en stuurde ik de link van mijn advertentie op marktplaats mee.

Bij ongeveer de helft van de mailtjes kreeg ik een serieuze reactie terug en dan wist ik of ik dus wel of niet zou gaan kijken (heb wel het hele land gehad)

Maar ik zou zeggen haast je niet er zijn Vectra`s genoeg.

Jan

Vandaag wezen kijken bij de vectra.

Was vrij snel duidelijk dat ik weer snel weg moest zijn bij die garage.

het was binnen vrij donker, en daarom konden we de krassen niet goed zien.

Rondom schade, krasjes pitjes etc... Krassen op de ruiten.

Ding was van binnen afgeleefd, niet ori speakers erin en de kofferruimte was nat.

Toppunt was nog dat ik op de achterklep voelde en gedroogde spuitnevel voelde.

Kennelijk is de achterzijde overgespoten.

drama !

Terug
Naar boven