Hallo wie weet dit
Ik heb een Vectra C GTS 18i z18xer van 2007 Automaat - Easytronic
Nou is mijn probleem als mij radio een half uur speelt met de sleutel in het contact en die op de eerst stand (DUS nog geen Volledig contact stand )
dan is binnen een uur de accu spanning zo gedaald dat ik niet meer kan starten
Ik heb al een nieuwe Opel accu erin gezet en een nieuwe dynamo maar dat heeft nog niks opgelost
nu was ik ook met de Tech2 wat gaan rond kijken in de ecu’s setting's en daar kwam ik in de UEC varianten wel de optie tegen van
“Voertuig ruststroom optimalisatie”
“optimalisatie stand-by stroom Actief/ Niet Actief”
deze staat bij mij wel op “ACTIEF” ingesteld kan dit te maken hebben
met het snel ontladen van de accu en wat doet deze functie eigenlijk precies ik kan er vrij wel niks
over vinden op het internet maar ook niet in TIS2000
Ps wanneer mijn auto een week of 2 stil staat kan ik gewoon starten en merk ik niks aan me accu spanning
dus een sluiting ergens lijkt me nou ook weer niet het geval
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen
Groeten Guus
Ik heb een Vectra C GTS 18i z18xer van 2007 Automaat - Easytronic
Nou is mijn probleem als mij radio een half uur speelt met de sleutel in het contact en die op de eerst stand (DUS nog geen Volledig contact stand )
dan is binnen een uur de accu spanning zo gedaald dat ik niet meer kan starten
Ik heb al een nieuwe Opel accu erin gezet en een nieuwe dynamo maar dat heeft nog niks opgelost
nu was ik ook met de Tech2 wat gaan rond kijken in de ecu’s setting's en daar kwam ik in de UEC varianten wel de optie tegen van
“Voertuig ruststroom optimalisatie”
“optimalisatie stand-by stroom Actief/ Niet Actief”
deze staat bij mij wel op “ACTIEF” ingesteld kan dit te maken hebben
met het snel ontladen van de accu en wat doet deze functie eigenlijk precies ik kan er vrij wel niks
over vinden op het internet maar ook niet in TIS2000
Ps wanneer mijn auto een week of 2 stil staat kan ik gewoon starten en merk ik niks aan me accu spanning
dus een sluiting ergens lijkt me nou ook weer niet het geval
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen
Groeten Guus