• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

uhp 4 aanmelden

ik heb een astra h gekocht met een uhp 2 box. nu wil ik deze vervangen voor een uhp 4 box maar de opel dealer krijgt deze niet aangemeld. er wordt ergens om een 3-cijferige code gevraagd en de dealer weet niet welke code. weet iemand hoe dit stap voor stap moet gebeuren met de tech 2. de uhp 4 is nieuw en nooit gebruikt en werkt wel maar de melding "uhp safe" blijft terug komen. b.v.d.

ik kom uit roermond,maar de plaatselijke opel dealer had er naar mijn idee niet veel verstand van. aan de telefoon (voor afspraak) werdt al gezegd dat hij niet wist of dit wel kon, maar hij wilde het wel proberen. vervolgens ben ik 1 uur in de werkplaats geweest maar helaas zonder resultaat. vandaar mijn vraag of iemand deze procedure van stap tot stap kan beschrijven.

ik kom uit roermond,maar de plaatselijke opel dealer had er naar mijn idee niet veel verstand van. aan de telefoon (voor afspraak) werdt al gezegd dat hij niet wist of dit wel kon, maar hij wilde het wel proberen. vervolgens ben ik 1 uur in de werkplaats geweest maar helaas zonder resultaat. vandaar mijn vraag of iemand deze procedure van stap tot stap kan beschrijven.

Misschien is zelfs de kabel etc. die er nu ligt te gebruiken dan ben je in < 15min klaar

lang leve de Opel dealers :vertag

Je weet wel zeker dat de UHP vrijggeschakeld is want dan krijg je ook van dat soort meldingen (geloof ik )

Misschien is zelfs de kabel etc. die er nu ligt te gebruiken dan ben je in < 15min klaar

lang leve de Opel dealers :vertag

Je weet wel zeker dat de UHP vrijggeschakeld is want dan krijg je ook van dat soort meldingen (geloof ik )

@M Waajen wrote:ik heb een astra h gekocht met een uhp 2 box. nu wil ik deze vervangen voor een uhp 4 box maar de opel dealer krijgt deze niet aangemeld. er wordt ergens om een 3-cijferige code gevraagd en de dealer weet niet welke code. weet iemand hoe dit stap voor stap moet gebeuren met de tech 2. de uhp 4 is nieuw en nooit gebruikt en werkt wel maar de melding "uhp safe" blijft terug komen. b.v.d.

Ik weet niet waar je vandaan komt?

Maar vraag simaan op dit forum eens hij heeft het in een paar min voor je gefixts.

Hij heeft hem bij mij en bij nog div leden meer op dit forum ook aangemeld.

Succes.

@M Waajen wrote:ik heb een astra h gekocht met een uhp 2 box. nu wil ik deze vervangen voor een uhp 4 box maar de opel dealer krijgt deze niet aangemeld. er wordt ergens om een 3-cijferige code gevraagd en de dealer weet niet welke code. weet iemand hoe dit stap voor stap moet gebeuren met de tech 2. de uhp 4 is nieuw en nooit gebruikt en werkt wel maar de melding "uhp safe" blijft terug komen. b.v.d.

Ik weet niet waar je vandaan komt?

Maar vraag simaan op dit forum eens hij heeft het in een paar min voor je gefixts.

Hij heeft hem bij mij en bij nog div leden meer op dit forum ook aangemeld.

Succes.

Simaan (Simon) woont in Twente (Oldenzaal) doe even een PM die ( als ie kan ) helpt ie je altijd.

Hij is volgens mij alleen druk met afstuderen

gr Jan

Simaan (Simon) woont in Twente (Oldenzaal) doe even een PM die ( als ie kan ) helpt ie je altijd.

Hij is volgens mij alleen druk met afstuderen

gr Jan

Hier in ieder geval een how to inbouw/aansluiting UHP4 van Simaan

@Simaan wrote:Wilde graag originele bluetoothsysteem in mijn vectra c uit 2003 dit is eigenlijk het resultaat.

Zelfgemaakte kabelboom en UHP4 + micro

o0o0k.jpg

Alles aangesloten

2n66um0.jpg

3 tabbladen radio,navi,bc

kbzyvd.jpg

Programmering met de Tech2:D

21bklms.jpg

4 tabbladen radio,tel,navi,bc

jry1hs.jpg

Zoeken van mijn tel

2n83j9w.jpg

Aanmelden van mijn tel

2hrhnkh.jpg

Tel. aangemeld en verbonden

20styqv.jpg

Tel. menu voor bellen, telefonboek enz.

2cs9g2g.jpg

Ben redelijk lang bezig geweest met het maken van de kabelboom, omdat ik steeds 1 ding over het hoofd zag. Wel jammer dat de kabelboom best prijzig is. Maar het is wel allemaal origineel en de aftermarkets als parrot zijn ook niet de goedkoopste.

Programmering +/- 15 minuten.

Dit systeem werkt ook in de Astra H, Zafira B, Corsa D, Antara

Mochten er mensen zijn die dit ook willen mail mij dan even.

Hier in ieder geval een how to inbouw/aansluiting UHP4 van Simaan

@Simaan wrote:Wilde graag originele bluetoothsysteem in mijn vectra c uit 2003 dit is eigenlijk het resultaat.

Zelfgemaakte kabelboom en UHP4 + micro

o0o0k.jpg

Alles aangesloten

2n66um0.jpg

3 tabbladen radio,navi,bc

kbzyvd.jpg

Programmering met de Tech2:D

21bklms.jpg

4 tabbladen radio,tel,navi,bc

jry1hs.jpg

Zoeken van mijn tel

2n83j9w.jpg

Aanmelden van mijn tel

2hrhnkh.jpg

Tel. aangemeld en verbonden

20styqv.jpg

Tel. menu voor bellen, telefonboek enz.

2cs9g2g.jpg

Ben redelijk lang bezig geweest met het maken van de kabelboom, omdat ik steeds 1 ding over het hoofd zag. Wel jammer dat de kabelboom best prijzig is. Maar het is wel allemaal origineel en de aftermarkets als parrot zijn ook niet de goedkoopste.

Programmering +/- 15 minuten.

Dit systeem werkt ook in de Astra H, Zafira B, Corsa D, Antara

Mochten er mensen zijn die dit ook willen mail mij dan even.

ik ben naar een andere opeldealer geweest en daar was het binnen een half uurtje klaar. het werkt naar behoren en ben dus ook zeer tevreden. allemaal bedankt voor het meedenken.

Terug
Naar boven