• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

uhp 4 aanmelden

ik ben naar een andere opeldealer geweest en daar was het binnen een half uurtje klaar. het werkt naar behoren en ben dus ook zeer tevreden. allemaal bedankt voor het meedenken.

@M Waajen wrote:opel dealer hekkert roermond, hier werkte nog bekenden van de vroegere nedam roermond.

kun je eens uitleggen hoe je dit presies hebt gedaan ik heb namelijk een astra h gtc bj 2007 met een dvd90 en zou ook graag bleutooth willen wat heb je dan nodig ?

@M Waajen wrote:opel dealer hekkert roermond, hier werkte nog bekenden van de vroegere nedam roermond.

kun je eens uitleggen hoe je dit presies hebt gedaan ik heb namelijk een astra h gtc bj 2007 met een dvd90 en zou ook graag bleutooth willen wat heb je dan nodig ?

ik heb via internet een nieuwe uhp4 box gekocht en deze verwisseld met de uhp2 box.nieuwe software erop en klaar. ik heb geen extra kabels gemonteerd. wel moet het gid-scherm de telefoonfunctie ondersteunen.

ik heb via internet een nieuwe uhp4 box gekocht en deze verwisseld met de uhp2 box.nieuwe software erop en klaar. ik heb geen extra kabels gemonteerd. wel moet het gid-scherm de telefoonfunctie ondersteunen.

@M Waajen Ik denk dat het wel een ander verhaal is, als je (nog) helemaal niets (UHP) niets heb.

er zal een speciale kabel gekocht/gemaakt moeten worden of ik moet me vergissen.

@blitz19 Bij mij zat ook niets en was voor ca € 250.00 klaar

gr Jan

@M Waajen Ik denk dat het wel een ander verhaal is, als je (nog) helemaal niets (UHP) niets heb.

er zal een speciale kabel gekocht/gemaakt moeten worden of ik moet me vergissen.

@blitz19 Bij mij zat ook niets en was voor ca € 250.00 klaar

gr Jan

Je had de code-index nodig, die is afhankelijk van het type astra h

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Je had de code-index nodig, die is afhankelijk van het type astra h

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Moeten ? Mogen :angel

Hoop dat het bij mij ook in 1x gaat werken al heb ik er een zwaar hoofd in omdat ik een model voor de facelift heb.

CID is inmiddels al voorzien van CD59 software, de extra pinnen zitten al op de radio en de kabelboom die ik zelf heb gemaakt lijkt ook storingsvrij te werken.

Ben benieuwd.

Moeten ? Mogen :angel

Hoop dat het bij mij ook in 1x gaat werken al heb ik er een zwaar hoofd in omdat ik een model voor de facelift heb.

CID is inmiddels al voorzien van CD59 software, de extra pinnen zitten al op de radio en de kabelboom die ik zelf heb gemaakt lijkt ook storingsvrij te werken.

Ben benieuwd.

Terug
Naar boven