• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uhp probleem astra h

Hallo,

Ik zit met een probleem; ik heb een uhp

Gemonteerd alleen krijg ik de uhp niet helemaal

Geprogrammeerd er blijft phone safe in het

Display staan!

Ik kan de uhp bedienen totdat er phone safe in het

Display verschijnt daarna doet hij niks meer!

Wie heeft hier een oplossing voor?

Groeten dennie

Astra is van 12-2004, UHP is van 2006.

Moet geen probleem zijn, bij mij zit er 4 jaar verschil tussen en dat werkt ook gewoon.

Als de UHP niet zou zijn uitgeleerd dan had Nick/Kees/Jan tijdens het programmeren veel eerder al die melding gezien omdat die om de 5 seconden blijft terugkomen.

Steven weet prima hoe dat met een Astra H werkt, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat die UHP ook netjes is afgemeld.

Zelf denk ik dat de UHP nog ergens niet geprogrammeerd staan.

Kan je eens navragen waar deze nu allemaal is geprogrammeerd ?

- CIM

- ECC

- Display

- Radio

- ?

De uhp is overal op aanwezig gezet!

Ook mijn chassisnummer staat in de uhp

Alleen hij geeft steeds de melding

Dat programmeren mislukt is!

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Of de UHP is niet goed afgemeld, of de UHP is niet goed aangemeld.

Als de UHP niet goed is afgemeld dan zou je deze ook nooit kunnen aanmelden.

Je geeft zelf al aan dat je wel alles hebt kunnen programmeren dus het heeft er dan wel alle schijn van dat de UHP was afgemeld. Chassis nummer is goed ingevuld ? Andere optie is dat de UHP defect is, je kan deze zeker niet even wisselen met een andere om dingen uit te sluiten ? (Nee, niet met de mijne ;) )

haha ik zou verder niet weten waar ik een andere uhp kan vinden om even te proberen.

Het is raar dat ik wel mijn chassisnummer in kan voeren maar dat hij dan aangeeft programmeren mislukt.

Volgens stefan (miss astranomic) kun je bij de uhp wel met het oude chassisnummer en seccode hem afmelden

en weer aanmelden met mijn chassisnummer.

ik twijfel eraan of dit kan ( hij had het zelf ook een paar keer gedaan en bij hem werkte het wel)

Miss Astranomic is Suus, denk dat je Astranomic bedoeld ;)

Vraag me af of het afmelden op deze manier wel lukt maar wellicht dat een Simaan of Spacejam je daar een wat gerichter antwoord op kan geven.

ik kan de uhp idd helemaal programmeren, tot ik bij het activeren diefstal komt, daar zegt ie actieveren mislukt

heb alle canbus met elkaar laten vergelijken met de tech2, en die zijn allemaal gelijk

Terug
Naar boven