Hallo forumleden,
Nu mijn examens voorbij zijn, kan ik weer wat beginnen klussen aan mijn wagen
Ik heb een UHP4 module gekocht met aangepaste kabelboom etc.
Nu weet ik dat er meerdere mensen zijn op dit forum die dit ook aangesloten hebben.
Volgens dat ik weet is het plug n play als je een opcom hebt...
Maar kan iemand mij zeggen waar ik hem overal op aanwezig moet zetten?
Verder heb ik nog een vraag...
Ik weet dat er een inbouwstuk bestaat voor de UHP4 nl. GM #13188850,
dit gaat jullie waarschijnlijk niet zo veel helpen bij het beantwoorden van mijn vraag, maar een foto wel
Ziehier:
Mijn vraag is dus, waar dit dan eventueel zou moeten komen? Of hoe hebben jullie heb vastgezet?
Is het wel mogelijk om het zo vast te zetten als je hem gebruikt met een aangepaste kabelboom?
Veel vragen die eigenlijk leiden tot 1 grote vraag: Kan ik hem zo goed vastzetten of zijn er beter manieren? Want ik wil niet dat ligt te rammelen
Groeten,
Jefkere
Nu mijn examens voorbij zijn, kan ik weer wat beginnen klussen aan mijn wagen
Ik heb een UHP4 module gekocht met aangepaste kabelboom etc.
Nu weet ik dat er meerdere mensen zijn op dit forum die dit ook aangesloten hebben.
Volgens dat ik weet is het plug n play als je een opcom hebt...
Maar kan iemand mij zeggen waar ik hem overal op aanwezig moet zetten?
Verder heb ik nog een vraag...
Ik weet dat er een inbouwstuk bestaat voor de UHP4 nl. GM #13188850,
dit gaat jullie waarschijnlijk niet zo veel helpen bij het beantwoorden van mijn vraag, maar een foto wel
Ziehier:
Mijn vraag is dus, waar dit dan eventueel zou moeten komen? Of hoe hebben jullie heb vastgezet?
Is het wel mogelijk om het zo vast te zetten als je hem gebruikt met een aangepaste kabelboom?
Veel vragen die eigenlijk leiden tot 1 grote vraag: Kan ik hem zo goed vastzetten of zijn er beter manieren? Want ik wil niet dat ligt te rammelen
Groeten,
Jefkere