• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

UHP4 Module (Programmeren, inbouwen)

-offtopic Heel goede examens ^^ = Papa sponsort voor nieuwtjes king:

GM Speedline 18" velgen here I come... als de deal rondgeraakt tenminste.

Van zodra ik hem binnen heb ga ik het proberen... moet normaal morgen zijn denk ik, al verwacht ik misschien wat vertraging door de algemene staking hier in België vandaag :???:

Haha ja ik sponser me examens zelf helaas vandaar dat alles zolang duurt bij mij :jerry Nu afwachten op cijfers :( en me zelf trakteren op iets nieuws voor de astra geen velgen in ieder geval. Wil namelijk die GM Speedline velgen ook :twisted: Wat hebben ze gekost alle 4 samen?

Hmm stroef is niet fijn want die gm velgen kosten 230 ex banden nieuw op ebay. Ik zou toch liever voor de vectra C velgen gaan, zien er ook wel vet uit. Nu eerst je bluetooth module :jerry wat ben ik blij dat die er al in zit bij mij :wub

Ja idd heb ook veel te doen en geen tijd voor leuke dingen, alleen maar leren leren door trauma examens :puke Dit jaar is me laatste jaar en dan ben ik er klaar mee :swear

@Spacejam wrote:Je moet inderdaad de diefstalbeveiliging bij de radio deactiveren en dan de uhp plaatsen, vervolgens de diefstalbeveiliging weer activeren.

Ik had de pech dat mijn OPCOM de diefstalbeveiliging van de radio er niet meer op wilde zetten. Ondanks dat hij aangaf dat het programmeren geslaagd was bleef de radio in aflever staat staan.

Dit was overigens niet met de UHP met met het programmeren van de GID. Bij de UHP heb ik het maar direct laten doen met een Tech2 omdat het "klooien" met de OPCOM mij eerder dus al een GID gekost heeft.

Nou ik heb al 4 jaar gezeten, diploma behaald nu hoger onderwijs dus moet nog 3 jaar steeds als ik er aan denk stress, hartpijn trauma :(

Ja zo ik ook dus 3 jaar bachelor maar geen master ofzo, anders ben ik te oud nemen ze me nergens meer aan:( Hoe ver zijn we afgeweken van je bluethoot topic eigenlijk :jerry

Whaha ik zit in hetzelfde schuitje als iquick alleen dan 2 jaar verder :) wordt alleen maar erger dat aftellen.

Idd maar ik kom zelf van de techniek kant, als je goed je best doet is accountancy haalbaar maar het bijft de zwaarste opleiding. Ben vandaag wel gezakt voor wiskunde voor de derde keer op een rij :hmmz en wat doet u meneer Jef?

Terug
Naar boven