• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uit de archieven van...

mantaboy1976

Post weinig
Ik heb vandaag een nieuw blad gekocht,"Uit de archieven van:"

Het blad bestond al wel maar nu staat hij in het teken van Opel.

Ik heb er wat foto's van gemaakt zodat jullie er ook van kunnen genieten (je kan hem natuurlijk ook zelf kopen:P)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Greetz,

Mantaboy1976

Dat blad ken ik nog niet. maar zal even aan de lokale tijdschriftenboer vragen of hij eraan kan komen..

Dat blad ken ik nog niet. maar zal even aan de lokale tijdschriftenboer vragen of hij eraan kan komen..

De meest bekende grote boekhandels zullen hem vast wel hebben.

Ik weet niet of jullie hem prijzig vinden, ik vond dat namelijk wel maar kon hem daardoor niet laten liggen:D

De meest bekende grote boekhandels zullen hem vast wel hebben.

Ik weet niet of jullie hem prijzig vinden, ik vond dat namelijk wel maar kon hem daardoor niet laten liggen:D

Heb er gisteren 2 aangeschaft bij de boekhandel in Utrecht voor mezelf en een maatje van me.

er staan 2 nummers in, maar geen ISBN-nummer omdat het een tijdschrift is.

Wel een BP-nummer bij de barcode: 8710966 143650 en 01101 bij een andere barcode.

Wellicht kan je er wat mee.

het is zeker een mooi boek, heb ook Youngtimer aangeschaft, ook mooi om over andere merken te lezen:D

En 'Spyker: Langs de afgrond' kon ik ook niet laten liggen ivm mn chauvinistische hart:angel

Heb er gisteren 2 aangeschaft bij de boekhandel in Utrecht voor mezelf en een maatje van me.

er staan 2 nummers in, maar geen ISBN-nummer omdat het een tijdschrift is.

Wel een BP-nummer bij de barcode: 8710966 143650 en 01101 bij een andere barcode.

Wellicht kan je er wat mee.

het is zeker een mooi boek, heb ook Youngtimer aangeschaft, ook mooi om over andere merken te lezen:D

En 'Spyker: Langs de afgrond' kon ik ook niet laten liggen ivm mn chauvinistische hart:angel

van t weekend ook ff gehaald.

Vond m niet echt prijzig,11 euro.

Is geen geld voor zo'n boekje.

is nog geen eens 4 keer een autoweek,en das dan nog zo'n flodderblaadje

Terug
Naar boven