• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uit de buurt ?

@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995

wp000016spy.jpg

@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995

wp000016spy.jpg

@re2flex wrote:@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995

wp000016spy.jpg

Gefeliciteerd kerel !

Wit = Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen !

@re2flex wrote:@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995

wp000016spy.jpg

Gefeliciteerd kerel !

Wit = Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen !

@InjectTheVenom wrote:Wassen moet je met andere auto's ook om ze in goede conditie te houden :vertag

Nee joh.

Een verhaaltje voor het slapen gaan werkt veel beter.

Het liefst uit de smeermiddelen catalogus.

De verwende auto mag in noodgevallen voorgelezen worden uit de tuning catalogus.

@InjectTheVenom wrote:Wassen moet je met andere auto's ook om ze in goede conditie te houden :vertag

Nee joh.

Een verhaaltje voor het slapen gaan werkt veel beter.

Het liefst uit de smeermiddelen catalogus.

De verwende auto mag in noodgevallen voorgelezen worden uit de tuning catalogus.

@Supporter81 Rondom deventer, ja zeker !! Ik woon in Lettele, en heb een rode Calibra 2.0 8v.

Ik ben hiervan de 2 de eigenaar, 110.000 op de teller en de nodige opties

@Supporter81 Rondom deventer, ja zeker !! Ik woon in Lettele, en heb een rode Calibra 2.0 8v.

@opelboer wrote:@Supporter81 Rondom deventer, ja zeker !! Ik woon in Lettele, en heb een rode Calibra 2.0 8v.

Lettele is idd. mooi in de buurt.

Ik verbeter op dit moment elke week wel iets aan de Cali.

Eerst eens wat achterstallig technisch onderhoud inhalen.

Deze zomer het uiterlijk.

Vrijdag AS. het RVS spruitstukje er op en een nieuw type pakking tussen het carterdeksel.

We kunnen altijd een keer een mini regio meeting houden met zijn 3en. :hmmz

2 x Deventer 1 x Lettele....

:wors

Terug
Naar boven