• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uitbouw A Ascona

Manta 24V

Post veel
Heeft iemand plaatjes van diverse uitbouwen op een A Ascona. En evt een adres die ze levert;)

Of heeft iemand nog een set liggen?

Dat is inderdaad een leuke site:thumbup, prijs valt ook nog wel mee, zijn het trouwens complete voorschermen ? Dat kan ik er niet uit opmaken.

heb voor 300 een setje voor je alleen zijn er schermen bij van een manta a waar de uitbouw al op zit de achterdelen heb ik los :afro

origineel gepost door Manta 24V

Dat is inderdaad een leuke site:thumbup, prijs valt ook nog wel mee, zijn het trouwens complete voorschermen ? Dat kan ik er niet uit opmaken.

ik wel:o schermen zoude je alleen al 500 meer gaan kosten :P

bij jaak smeets is het bijv voor de a manta 100 euro per wielkast denk dat dat voor de ascona ook geldt dus 400 euro

Dat is een TE uitbouw, dat vind ik weer minder.

Welke ''danny'' heeft daar op geboden dan. Ik ben het niet iig.

En 150 € is niet te gek.

Deze uitbouw vind ik eigenlijk wel wies ;)

Ascona-Rallye01.jpg

Ascona-Rallye02.jpg

Idd mooie uitbouw, alleen heel moeilijk te vinden volgens mij,

Sik@ Mooie plaatjes man. Heb helaas niet gedrift daar Volgende keer wel :wors

die te uitbouw heb ik ook nog liggende gehad, 150 euro ofzo idd ergens in belgie.

weet iemand nog nieuw/gebruikte in ieder geval goede voor schermen li en re voor a ascona te liggen????

u2u mij graag!!!!

Terug
Naar boven