• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uitbouwen dashboard corsa b

Coiler

Post weinig
Wederom een topic van mij (er wordt hard gewerk :thumb )

Ik zou graag mijn dashboard eruit hebben om deze te kunnen spuiten en alle rotzooi van de vorige eigenaar kwijt te raken (electronica)

Nu is hier jammer genoeg geen howto o.i.d. voor te vinden.

Aangezien hier vast lui zitten die dit wel eens gedaan hebben hoop ik op wat hulp.

Uitbouw van de onderdelen om de belichting te vervangen is me al wel gelukt (met de hulp van de howto's hier).

Parafan loshalen (onder je ruitenwissers) daar zitten wat moeren die los moeten.

aan de beide zijkanten zitten wat boutjes.

Je zekeringkast moet los, tellertje er uit halen. Middenconsole loshalen (daar heb je wel een howto van op internet staan)

Stuur/stuurkappen los.

Dan ben je al een heel eind.

Parafan loshalen (onder je ruitenwissers) daar zitten wat moeren die los moeten.

Je zekeringkast moet los, tellertje er uit halen. Middenconsole loshalen (daar heb je wel een howto van op internet staan)

Stuur/stuurkappen los.

@Fearless wrote:Parafan loshalen (onder je ruitenwissers) daar zitten wat moeren die los moeten.

Stuur/stuurkappen los.

Dat klinkt simpel genoeg, zal de spuitbussen deze week even ophalen en dan het weekend maar even bezig ;) (hopen dat het mooie weer wat blijft)

@Fearless wrote:Parafan loshalen (onder je ruitenwissers) daar zitten wat moeren die los moeten.

Stuur/stuurkappen los.

Dat klinkt simpel genoeg, zal de spuitbussen deze week even ophalen en dan het weekend maar even bezig ;) (hopen dat het mooie weer wat blijft)

Terug
Naar boven