• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uitbreiding boordcomputer in tellerhuis

Is dit een nieuwere versie van de china-clone??

Ik heb ook de 1.45 en daar heb je niets aan met een Insignia.

Is het mogelijk dat je een "back-up" van de software kan delen???

Ik heb een complete set maar die is versie 1.45.

Ik neem aan dat je een cd met software en drivers geleverd hebt gekregen van 1.6.

Of is de 1.60 dongle ook anders dan die "oude" 1.45.

Klopt, ik heb een "1.60" dongle gekocht. Deze ziet er exact het zelfde uit als de "1.45" dongle maar zal wat andere data op de chipjes hebben

Maarten,

Ik ben me ook aan het oriënteren voor een Op-com setje.

Kan je op de één of andere manier er voor mij achter komen of de pijltjesnavigatie in het midden display ook aan te zetten is bij een Astra J GTC uit 2011 met navi 900?

Wanneer dit zo is dan ga ik er ook gelijk één bestellen want vind die optie wel erg handig namelijk ;)

Alvast bedankt!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Raar dat ze dat dan in 2011 nog niet hadden "aangezet".

Zoveel mogelijkheden en dan de helft niet benutten.

Echt GM hè, mijn vorige auto een Saab 93 Sport Sedan bleek een standaard alarm te hebben. Moest alleen aangezet worden met Tech2 ;)

En dit wist zelfs de dealer niet :)

@ivo2601 wrote:Bedankt voor het nakijken.

Jammer dat de weergave van PDC niet mogelijk is. Ik heb nog een website gevonden waar Op-com met versie 1.60 wordt aangeboden. Ik weet niet of deze site betrouwbaar is.

http://diag.lauter-bg.com/diagnosti...tics-Professional/p/29434336/category=6816763" onclick="window.open(this.href);return false;

Wilde deze gaan bestellen is hij uitverkocht :fy1

Iemand toevallig nog een link met v1.60 want ik kan er geen één vinden via Google :(

Ik heb nooit een andere link gevonden. Geef het een week of twee. Binnen die tijd waren ze bij mij ook weer leverbaar

Maarten zou je met wat foto's kunnen laten zien waar je een en ander hebt aangepast met de Op-Com.

Ik heb toch mijn dongle kunnen upgraden naar v1.60 en hij werkt nog met de china-clone software.

Ik heb de nieuwe software ondertussen ook maar in het pools en duits, dus met wat plaatjes van jou moet ik er dan wel uitkomen.

Vanmiddag heeft Maarten bij mijn GTC wat opties toegevoegd o.a. aanduiding navigatie in het display tussen de tellers.

Werkt perfect :mrgreen:

Ik heb ook de gok genomen om mijn China clone versie 1.45 te upgraden naar versie 1.59. Zowel de software als de firmware. Tot nog toe functioneert alles en heb ik de aanpassingen die Maarten gedaan heeft in zijn tellerhuis zelf ook kunnen doorvoeren.

Thanks Maarten.

Zijn er misschien mensen in midden brabant die bij mij eens zouden willen kijken of er wat aan gezet kan worden?

Navigatie en voltage bijvoorbeeld is wel handig in het display...

Helaas, ik ben met de lokale dealer al eens flink een het zoeken geweest. Uiteindelijk dus maar de kabel gekocht.

Iemand die het bij mij wil uitvoeren? Ik ben van belgië, limburg... Iemand?

Als je zo een apparaatje koopt wat moet je dan doen? Weet er echt niets van...

Wallace in lummen is iemand die dat kan fiksen . Als je via facbook gaat en de vraag steld ga je gegarandeerd gesteld geraken hij zit op deze Facebook pagina ( opel freinds community ) zit er ook op en leuke opel pagina daar kan je met alle vragen terecht over je insignia gegarandeerd dat je geholpen wordt is een zeer gezellige pagina Gr. Stefke insignia.

Terug
Naar boven