• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uitlaat > APK vraag

Daar kan inderdaad ook nog verschil in zitten..

Wel lastig, uitlaatgassen controleren met een pijp in het midden.

bij trucks is dat ook zo, die van mijn Atego komt ook net achter Cabine in de midden uit, en van onze daf CF85-380 trekker blaast ook richting midden onder, net achter de Cabine.

Willem

@wim-v6 wrote:Daar kan inderdaad ook nog verschil in zitten..

bij trucks is dat ook zo, die van mijn Atego komt ook net achter Cabine in de midden uit, en van onze daf CF85-380 trekker blaast ook richting midden onder, net achter de Cabine.

Willem

Ja idd zit altijd lekker te kruipen bij de sprinter op mijn werk.

Heeft een bak achterop. En uitlaat eindigt in het midden.

@wim-v6 wrote:Daar kan inderdaad ook nog verschil in zitten..

Willem

Ja idd zit altijd lekker te kruipen bij de sprinter op mijn werk.

Heeft een bak achterop. En uitlaat eindigt in het midden.

Bij mijn 1e sprinter was dat ook altijd leuk (MB Sprinter 416CDi Alu chassis en Luchtvering, kon je alleen bij als ie omhoog stond ivm lage ombouw (Bus moest omhoog om reserve wiel eronder door te kunnen schuiven).

Willem

Bij mijn 1e sprinter was dat ook altijd leuk (MB Sprinter 416CDi Alu chassis en Luchtvering, kon je alleen bij als ie omhoog stond ivm lage ombouw (Bus moest omhoog om reserve wiel eronder door te kunnen schuiven).

Willem

Jup midden onder, ongeveer een meter achter de cabine, tussen de Chassisbinten net naast de aandrijfas daarachter zaten de voorraad tanks voor de luchtvering en lucht remmen (helemaal roetzwart te wezen (Chipped 2,7 5cilinder CDI).

Willem

Jup midden onder, ongeveer een meter achter de cabine, tussen de Chassisbinten net naast de aandrijfas daarachter zaten de voorraad tanks voor de luchtvering en lucht remmen (helemaal roetzwart te wezen (Chipped 2,7 5cilinder CDI).

Willem

Ken iemand met ene sjeffie Blazer met een halve cherry bomb recht aan zijn headers dat net achter het voorwiel naar buiten steekt,amper 60 cm pijp, is ook apk goedkeur want gasdicht :)

Ken iemand met ene sjeffie Blazer met een halve cherry bomb recht aan zijn headers dat net achter het voorwiel naar buiten steekt,amper 60 cm pijp, is ook apk goedkeur want gasdicht :)

Terug
Naar boven