• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uitlaatvraag:

Tomvt

Post vaak
Wat is dit?:

100_1424.jpg

100_1425.jpg

Heb dit onder een volvo vandaan denk zelf aan een bompijp ofziets, heb ik ooit van gehoord van is het dat en wat doet zoiets??

mvg Tom

Dempt met name het schelle in het uitlaat geluid en zorgt zo voor een diep/zwaar/donker geluid.

hey wat interesant!!!

3 tientjes nieuw?? dan zoek ik er nog een glasspack in de maat groep a 63,5 mm maar uuh.. hoeveel is dat in inch?

is dit ook te gebruiken als middendemper?

origineel gepost door louwe 16 klepper

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

hey wat interesant!!!

3 tientjes nieuw?? dan zoek ik er nog een glasspack in de maat groep a 63,5 mm maar uuh.. hoeveel is dat in inch?

wel grappig

je lijkt wel n groninger

wel lezen dat ze niet duur zijn maar ff er overheen lezen dat in de zelfde post staat dat het eigenlijk klote dingen zijn

:o:P:P:P

dingen komen de prestaties van je auto niet ten goede:o

dus ja mischien kun je hem als midden demper gebruiken

maar of t verstandig is:hmmz:hmmz

goedkoop is nog steeds duurkoop

als je wat langer geduld hebt

heb ik der wel 2 over zijn

dan euuuhhh 18 cent /kilo:jerry:jerry:jerry:jerry

Komt er voorlopig toch niet onder, maar ga toch zeker wel een x proberen wat het met het geluid doet, vermogen heb ik voolopig denk ik even genoeg

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

hey wat interesant!!!

wel grappig

je lijkt wel n groninger

wel lezen dat ze niet duur zijn maar ff er overheen lezen dat in de zelfde post staat dat het eigenlijk klote dingen zijn

:o:P:P:P

dingen komen de prestaties van je auto niet ten goede:o

dus ja mischien kun je hem als midden demper gebruiken

maar of t verstandig is:hmmz:hmmz

goedkoop is nog steeds duurkoop

als je wat langer geduld hebt

heb ik der wel 2 over zijn

dan euuuhhh 18 cent /kilo:jerry:jerry:jerry:jerry

is dat Groninger eigen dan?? ik studeer er alleen :P 2 of 3 keer in het jaar ben ik ook nog in het ouderlijk huis te vinden :jerry

nee ik had idd gelezen dat het de prestaties niet tengoede komt.

maar ik zoek iets voor me corsa 20seh wat gewoon een lowbudget projectje voor de fun is.

op dit moment zit er een standaard 1.4 uitlaat onder met een zelf gelast kat vv onder. met ik denk een doorgang van de kat vv van 25/30 mm echt heel klein

ik heb deze klaar liggen:

03022009.jpg

gr a pijp dus die zal behoorlijke herrie geven. het is wel een trap bak maar voor die 2 of 3 pk ga ik wil ik geen rvs simons demper kopen van 119 euro... el cheapo ik weet het

als het me kadett was had het een ander verhaal geweest daar komt binnekort wel een compleet EPS systeem onder

en ik heb de ervaring dat het helemaal goed komt met 8v zolang de diameter van de uitlaat een stukje groter is en minder eind druk heeft...

maar uuh als je ze over hebt hou ik me aanbevolen :P :wors

tuurlijk als je t ding toch al hebt liggen waarom dan niet ff der onderhangen

mischien bevalt het jou wel goed:thumbup

wel ff hier postten dan hoe t bevalt:thumbup

jazeker, wat t is, ik hou niet van die scherpe geluiden erin en dat vind ik van de cih 8v wel mooi dat die dat niet zo erg hebben, maar dalijk met de 24v dan ben ik bang dat ie wel een stuk scherper gaat klinken en als ik dat met dat ding kan verhelpen vind ik goed. Zoals ik zei vermogen heb ik ff genoeg denk ik, komt een 2.0e uit dus da word toch ff wennen

Terug
Naar boven