• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uitlijning/als nieuw laten sturen E-Kadett gsi

kaneelschep

Woont hier bijna
Hoi allen.

Ik heb zitten zoeken op uitlijnen enzo, maar kom er niet uit.

Uitlijnen alleen lijkt me bij mij niet de oplossing.

Maar goed.

Als een E-Kadett gsi 8v zeg maar niet zo mooi meer rechtuit rijd.

Flink voelbaar wat speling heeft op de hele stuurinrichting.. stuur en wielen voelbaar.

Wat moet er dan allemaal aangepakt worden im hem weer zo strak te laten sturen als nieuw??

Ik heb wel eens van pu bussen gehoord? is dat aan te raden als je toch bezig bent met bussen vervangen?

er zit een vrij goedkoop verlagingsetje onder.

Kan dat ook nog invloed hebben?

Groetjes.

Ok das al een hoop info over wat te doen!

Draagarm rubbers wilde ik zowieso vervangen. Die zien er echt bagger uit.

ook stuurkogels aan beide zijden lijkt me dan meteen een makkelijk werkje. En de andere kant van die stuurarmen? kan je die niet beter meteen gewoon compleet vervangen?

Oude fuseekogels zullen wel aan de arm gestanst zijn dus zal wel goed boortje kopen..

;)

En dus gewoon doen die pu-bussen? Ik hoor verschillende meningen.

Is daar nog kwaliteit verschil in?

En waar kan je een setje van die rubbers eigenlijk makkelijk krijgen?

Hoe zit het eigenlijk met die veerpoten? als daar rubbers of wat dan ook van verlept is, gaat ie dan niet ook raar sturen? Of als de veer en die dop op de top er verkeerd op zit,...

De auto heeft sinds augustus stil gestaan door ongeluk. De banden moeten dus sowieso vervangen worden. hij stuiterd gewoon :D

Maar nu is ie weer helemaal gemaakt en meteen zwaar ontroest aan wielkassen en boden. Hij ziet er bijna weer als nieuw uit..

Dus wil ik hem ook weer lekker laten sturen.

Terug
Naar boven