• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uitrusting adhv chassisnummer

Even verder zoeken

Opel Insignia

Een kleine beurt kost 189,- euro

Een grote beurt kost 293,- euro

Een einddemper kost 319,- euro

Een set schokbrekers (voor) kost 267,- euro

Een set schokbrekers (achter) kost 371,- euro

Een set remblokken voor een kost 209,- euro

Een set remschijven en remblokken kost 489,- euro

http://www.opelverkopensnel.nl/onderhoud-en-reparatiekosten/" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre_Ede, bedankt voor de info, de garage waar ik heb de prijs van een grote beurt heb gevraagd had het over 288 euro , dus dat valt daar nog mee ,toch denk ik wel dat ik ook bij een ander Opel bedrijf ga infomeren alleen al omdat ik zo stom/negatief behandeld ben.ik vind ik ben net zo goed klant of haal ik de insignia ook uit China :D

Is er nog een manier om uitrusting na te zoeken?
als ik de opel contacteer willen ze dit alleen doen als ik eigenaar ben..... de garage waar de auto staat wil dit doen voor me (i know, flauw),en ik heb de info liever first hand gewoon zelf

Terug
Naar boven