• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

uitslaan als ik de koppeling intrap onder het rijden

[rquote=1864817&tid=142043&author=Timothy27]Het verbaast mij om te horen van verschillende monteurs hoeveel verschillnde dingen het kunnen zijn. Je hoort dingen waarvan je nog niet eens wist dat ze op je auto zaten. Maar Nick, de jouwe had ik nog niet gehoord. Denk dat ik inderdaad maar eens de slangen eerst zelf ga nakijken voordat ik hem naar de monteur breng. En inderdaad Kenneth, het is zeker een raadsel, want ik heb toch wel wat auto's gehad, maar dit nog nooit meegemaakt. Je merkt en hoort dat de motor wel zijn vermogen heeft, maar iets is hem aan het tegenhouden. Het hoort zich aan als verzuipen of inderdaad iets met valse lucht dat zijn mengsle niet in orde is. Even goed gaan neuzen vandaag.[/rquote]

inderdaad even neuzen maar ik weet niet waar kijken het kan van alles zijn he en zo een motor bekijken da zit vol buisjes en kabels en weet ik veel wat maar wat is er juist kapot het kan ook een slecht contact zijn maar welke contactje het is zoeken naar een naald in en hooiberg :)

als iemand iets weet hiervan how mij AUB op de hoogte want ik kom er niet aan uit

Het verbaast mij om te horen van verschillende monteurs hoeveel verschillnde dingen het kunnen zijn. Je hoort dingen waarvan je nog niet eens wist dat ze op je auto zaten. Maar Nick, de jouwe had ik nog niet gehoord. Denk dat ik inderdaad maar eens de slangen eerst zelf ga nakijken voordat ik hem naar de monteur breng. En inderdaad Kenneth, het is zeker een raadsel, want ik heb toch wel wat auto's gehad, maar dit nog nooit meegemaakt. Je merkt en hoort dat de motor wel zijn vermogen heeft, maar iets is hem aan het tegenhouden. Het hoort zich aan als verzuipen of inderdaad iets met valse lucht dat zijn mengsle niet in orde is. Even goed gaan neuzen vandaag.

[rquote=1864817&tid=142043&author=Timothy27]Het verbaast mij om te horen van verschillende monteurs hoeveel verschillnde dingen het kunnen zijn. Je hoort dingen waarvan je nog niet eens wist dat ze op je auto zaten. Maar Nick, de jouwe had ik nog niet gehoord. Denk dat ik inderdaad maar eens de slangen eerst zelf ga nakijken voordat ik hem naar de monteur breng. En inderdaad Kenneth, het is zeker een raadsel, want ik heb toch wel wat auto's gehad, maar dit nog nooit meegemaakt. Je merkt en hoort dat de motor wel zijn vermogen heeft, maar iets is hem aan het tegenhouden. Het hoort zich aan als verzuipen of inderdaad iets met valse lucht dat zijn mengsle niet in orde is. Even goed gaan neuzen vandaag.[/rquote]

inderdaad even neuzen maar ik weet niet waar kijken het kan van alles zijn he en zo een motor bekijken da zit vol buisjes en kabels en weet ik veel wat maar wat is er juist kapot het kan ook een slecht contact zijn maar welke contactje het is zoeken naar een naald in en hooiberg :)

als iemand iets weet hiervan how mij AUB op de hoogte want ik kom er niet aan uit

[rquote=1865258&tid=142043&author=Mr. Horsepower]is dat een vraag of een raadsel .... ???

of bedoel je dat hij dat allebei doet ??? :puke[/rquote]

VRAAG

[rquote=1865258&tid=142043&author=Mr. Horsepower]is dat een vraag of een raadsel .... ???

of bedoel je dat hij dat allebei doet ??? :puke[/rquote]

VRAAG

Terug
Naar boven