• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uitslag Manta Enquete beschikbaar

wfvdijk

Post weinig
Ik heb de gegevens van 110 ingevulde enquetes in een bestandje (PDF) gezet, die kun je hier downloaden.

Zoals gezegd, het is een PDF bestand. Als je die niet kunt openen installeer dan een PDF reader,

bijvoorbeeld deze van Foxit

Wie is de mantarijder?

De mantarijder is een man tussen de 21 en 30 jaar en heeft gemiddeld 1.8 manta's. Zijn technische kennis is goed tot zeer goed. Hij gebruikt de manta als hobby auto (waar weinig mee gereden wordt) en de manta blijkt in de meeste gevallen er ook nog goed bij te staan. 's Winters staat de manta in de garage. De manta heeft'ie al meer dan 5 jaar in zijn bezit.

Iedereen bedankt voor het invullen! Mocht je het nog niet gedaan hebben, de enquete blijft nog wel even beschikbaar.

Volgend jaar wil ik de enquete herhalen en dan geschikt maken voor wat andere type Opels. Als er nog suggesties of reacties zijn hoor ik ze graag!

Zoals ik eerder al had gesuggereerd, misschien is het leuk om een enquete te houden over Opel Coupé-rijders. Van de Kadett Coupé's, via de Manta's, GT's, Tigra's tot de Astra Coupé's (en misschien de Speedster en Astra Twintop nog?)

Waarom wachten tot volgend jaar? Ben wel benieuwd naar de uitkomst van zo'n brede enquete.

Zoals ik eerder al had gesuggereerd, misschien is het leuk om een enquete te houden over Opel Coupé-rijders. Van de Kadett Coupé's, via de Manta's, GT's, Tigra's tot de Astra Coupé's (en misschien de Speedster en Astra Twintop nog?)

Waarom wachten tot volgend jaar? Ben wel benieuwd naar de uitkomst van zo'n brede enquete.

Ik zie net dat de balkjes van de grafieken allemaal even lang zijn geworden. Is ontstaan bij het knippen en plakken naar een document :???: (ja, het was al laat)

Zal een betere versie publiceren (moet ff tijd vrijmaken :hmmz )

Ik zie net dat de balkjes van de grafieken allemaal even lang zijn geworden. Is ontstaan bij het knippen en plakken naar een document :???: (ja, het was al laat)

Zal een betere versie publiceren (moet ff tijd vrijmaken :hmmz )

Mooi gedaan.

Vind het knap dat je zoiets hebt opgezet en het resultaat is toch leuk om te weten.

(misschien leuk voor het clubblad zoiets)

mvg

Mooi gedaan.

Vind het knap dat je zoiets hebt opgezet en het resultaat is toch leuk om te weten.

(misschien leuk voor het clubblad zoiets)

mvg

@RISL wrote:Zoals ik eerder al had gesuggereerd, misschien is het leuk om een enquete te houden over Opel Coupé-rijders. Van de Kadett Coupé's, via de Manta's, GT's, Tigra's tot de Astra Coupé's (en misschien de Speedster en Astra Twintop nog?)

Ik denk wel dat je moet oppassen dat er teveel enquetes achter elkaar komen. Maar zoals jij het voorstelt wordt de enquete wel veel breder. Nu heb ikzelf een manta van 86 en zijn mijn vragen voornamelijk gericht op gebruik en restauratie. Ik kan me voorstellen dat je met een recente Astra andere dingen zou willen weten. Wat zou jij bv willen weten? :vertag

(PS deze vraag ga ik op meerdere modellen plaatsen)

Terug
Naar boven