• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

uitsparing in de voorbumper van een corsa a gsi..

lambo452

Post vaak
ik heb sinds kort een corsa A gsi met 140 pk :o

maar nu had ik laatst mijn voorbumper eraf en nou zag ik dat daar 2 uitsparingen aan de achterkant in zitten...

nu weet ik dat de astra en de kadett daar ook uitsparingen hebben zitten voor de mistlampen... maar deze vormen zijn eigenlijk een beetje vreemd en ook zitten er geen ophangpunten voor evt mistlampen...

wie weet waar dit voor is en wie heeft er evt fotos van als er toch iets inhoort ofzo ??????

20012011056.jpg

gaat om dit model bumper

25012011057.jpg

Gaat sowieso lastig worden, dit type bumper hoort niet bij dit type A, dus zou het sowieso de vraag zijn hoe je dat gaat fiksen.

Het lijkt idd op iets van mistlampgaten, heb alleen tot nu toe in dat soort bumpers niks zien hangen.

Andere vraagje, hoe kom je tot 140 pony's?:thumbup

Gaat sowieso lastig worden, dit type bumper hoort niet bij dit type A, dus zou het sowieso de vraag zijn hoe je dat gaat fiksen.

Het lijkt idd op iets van mistlampgaten, heb alleen tot nu toe in dat soort bumpers niks zien hangen.

Andere vraagje, hoe kom je tot 140 pony's?:thumbup

@ corsab5drsx14xe..

schijnbaar over je reactie heen gekeken...

maar hoezo hoort deze bumper hier niet op???

en ja 140 pk...... k heb een Brasspenning spruitstuk icm een race chip..

en ik kan vertellen t gaat HARD....

@mayham, ja lijkt mij ook voor lampen... maar bij een kadett of iets dergelijks zitten er dan wel bevestigings punten aan en hierbij niet.. daarom snap ik t niet... en op internet kan ik ook totaal niks vinden hiervoor :S:S:S

@ corsab5drsx14xe..

schijnbaar over je reactie heen gekeken...

maar hoezo hoort deze bumper hier niet op???

en ja 140 pk...... k heb een Brasspenning spruitstuk icm een race chip..

en ik kan vertellen t gaat HARD....

@mayham, ja lijkt mij ook voor lampen... maar bij een kadett of iets dergelijks zitten er dan wel bevestigings punten aan en hierbij niet.. daarom snap ik t niet... en op internet kan ik ook totaal niks vinden hiervoor :S:S:S

Ik heb dezelfde bumper gemonteerd een paar weken terug en ik heb dit bij mijn bumper niet gezien .

vreemde is dat het eventueel te zagen gat doorloopt tot in de lip en met het smalle deel .

de lip komt tegen de keienvanger , dus mogelijk dat hier een beugel komt op de keienvanger en dan een ronde mistlamp in of voor de bumper .

Ik weet niet of de grijze corsa de jouwe is , maar dit is een A3 corsa met een A2 gsi bumper , hierdoor is de pasvorm niet optimaal tussen bumper en grill ;)

Ik heb dezelfde bumper gemonteerd een paar weken terug en ik heb dit bij mijn bumper niet gezien .

vreemde is dat het eventueel te zagen gat doorloopt tot in de lip en met het smalle deel .

de lip komt tegen de keienvanger , dus mogelijk dat hier een beugel komt op de keienvanger en dan een ronde mistlamp in of voor de bumper .

Ik weet niet of de grijze corsa de jouwe is , maar dit is een A3 corsa met een A2 gsi bumper , hierdoor is de pasvorm niet optimaal tussen bumper en grill ;)

hey, ja dit is mijn corsa.. en t is idd een corsa a3 met een a2gsi bumper...

maar binnenkort komt er toch een irmscher voorbumper op...

maarja was toch erg benieuwd...

Terug
Naar boven