• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

uitsparing in de voorbumper van een corsa a gsi..

hey, ja dit is mijn corsa.. en t is idd een corsa a3 met een a2gsi bumper...

maar binnenkort komt er toch een irmscher voorbumper op...

maarja was toch erg benieuwd...

Het was mij ook opgevallen inderdaad toen ik die bumper kocht. Ik vond het ook nogal apart dat hij doorliep in de lip zegmaar. Ik kon me persoonlijk niet echt een manier verzinnen om daar netjes mistlampen in te zetten, dus heb ik het idee maar laten varen :P

Het was mij ook opgevallen inderdaad toen ik die bumper kocht. Ik vond het ook nogal apart dat hij doorliep in de lip zegmaar. Ik kon me persoonlijk niet echt een manier verzinnen om daar netjes mistlampen in te zetten, dus heb ik het idee maar laten varen :P

Zal wel voor mistlampen zijn die met een beugel ergens aan vast geschroefd worden. Die dus door de bumper heen steken.

Zal wel voor mistlampen zijn die met een beugel ergens aan vast geschroefd worden. Die dus door de bumper heen steken.

Beetje zoals de A1 SR voorspoiler ook heeft bedoel je? Die heeft ook zo'n opening in de bumper.

OpelCorsaSR-1.jpg

ik denk dat er beugels op de keienvanger komen die recht vooruit steken en hier haaks ronde mistlampen op zoals de SR . de rondingen die je uitzaagt vallen dan waarschijnlijk de achterkant van de lampen in .

Dat is het enige wat ik kan bedenken :hmmz

Ik moet binnenkort mijn A2 gsi bumper er toch af hebben om te spuiten , dus dan zal ik eens opletten of die van mij het ook heeft :hmmz

ik denk dat er beugels op de keienvanger komen die recht vooruit steken en hier haaks ronde mistlampen op zoals de SR . de rondingen die je uitzaagt vallen dan waarschijnlijk de achterkant van de lampen in .

Dat is het enige wat ik kan bedenken :hmmz

Ik moet binnenkort mijn A2 gsi bumper er toch af hebben om te spuiten , dus dan zal ik eens opletten of die van mij het ook heeft :hmmz

Terug
Naar boven