Op vakantie (ook dat nog) had ik ineens, toen ik ergens weg wilde rijden geen stuurbekrachtiging meer,gaf ie ook aan op het display tussen de tellers en er bleef een oranje/geel stuurtje branden.
Auto naar dichtstbijzijnde (toevallig Opel)garage laten slepen,daar wisten ze mij de volgende dag te vertellen dat onze Astra al 2 terugroepacties gemist had,waaronder iets met de stuurbekrachtiging.
Ik heb hem pas 3 maanden dus dat is bij de vorige eigenaar geweest.
Ik heb de garage gisteren nog aan de lijn gehad over de stand van zaken.
Die was behoorlijk kortaf en begon meteen van,U kunt de auto ook naar een andere garage laten slepen als U dat wil.
Verrekte lul ,dacht ik ,wij moeten vrijdag van onze camping af en zouden dan verder gaan.
Hij had het erover dat hij de stuurbekrachtiging niet uit kon lezen en dat er waarschijnlijk iets vernieuwd moet worden.
Helaas is mijn Duits ook maar ,ein bisschen,dus ik begrijp lang niet alles.
Ik heb volop zitten Googlen en lees allerlei scenario's.
Van een accu met (net)te lage spanning tot stuurbekrachtigingspomp en.
Ik ben benieuwd,morgen moeten we hem eigenlijk gewoon terug hebben.
Auto naar dichtstbijzijnde (toevallig Opel)garage laten slepen,daar wisten ze mij de volgende dag te vertellen dat onze Astra al 2 terugroepacties gemist had,waaronder iets met de stuurbekrachtiging.
Ik heb hem pas 3 maanden dus dat is bij de vorige eigenaar geweest.
Ik heb de garage gisteren nog aan de lijn gehad over de stand van zaken.
Die was behoorlijk kortaf en begon meteen van,U kunt de auto ook naar een andere garage laten slepen als U dat wil.
Verrekte lul ,dacht ik ,wij moeten vrijdag van onze camping af en zouden dan verder gaan.
Hij had het erover dat hij de stuurbekrachtiging niet uit kon lezen en dat er waarschijnlijk iets vernieuwd moet worden.
Helaas is mijn Duits ook maar ,ein bisschen,dus ik begrijp lang niet alles.
Ik heb volop zitten Googlen en lees allerlei scenario's.
Van een accu met (net)te lage spanning tot stuurbekrachtigingspomp en.
Ik ben benieuwd,morgen moeten we hem eigenlijk gewoon terug hebben.