• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uitvallen A Manta SR

babyblue

Post vaak
Mijn manta valt uit als ik de kopeling in druk voor het stoplicht als ik aan kom rijden bijvoorbeeld. Loopt hij niet hard genoeg stationair? op benzine en gas heeft hij beide keren dit euvel. Houd ik gas bij dan is het klaar.

effe stationair wat hoger zetten dan weer proberen en niet van alles uit gaan proberen zoals ze hier regelmatig vertellen

:wors:wors

origineel gepost door Kermitkiller

effe stationair wat hoger zetten dan weer proberen en niet van alles uit gaan proberen zoals ze hier regelmatig vertellen

Kijk die heeft er verstand van:wors:wors

dankje popke ik ga het vanmiddag proberen nu eerst naar school:swear

kijk eens aan je carb hangt een draadjes ergens aan vast heb dit voorgeval ook nog gehad met mn oranje b in de draais houd hem ook in en zat een draadje los hangt gelijk aan een een cilindervormig iets vast die kon je aanspannen met een sleutel van 10-13 toen had ik dat probleem niet meer misschien is het dat ? draadje hangt vast aan kant van je rechter voorvleugel kant batterij passagier dus

Ik haal sowieso vanmiddag nieuwe bougies en de verdelerkap ook even vervangen en de slang van het luchtfilterhuis naar het kleppendeksel want die valt er telkens uit.

Ik heb de Carb er even af gehad bleek dat beide gaskleppen profisorisch waren gerepareerd en die sitten nu los ook het gasmechanisme werkt voor geen meter en wil de kleine klep maar niet goed mee.

Dus ik zoek nu een goede varajet 2 carburateur

origineel gepost door mantamafkees01

Ik weet nog een goede 6 pitter te staan zonder mankementen. :jerry :fy1

Haha nee ik heb nog wel een weber liggen hoor dus zo kan ik het ook oplossen maar liever wat orgineels

origineel gepost door babyblue

Ik heb de Carb er even af gehad bleek dat beide gaskleppen profisorisch waren gerepareerd en die sitten nu los ook het gasmechanisme werkt voor geen meter en wil de kleine klep maar niet goed mee.

De tweede gasklep wordt alleen vrijgegeven door de eerste. De bediening wordt gedaan middels vacuum.

Dat weet ik maar het mechanisme waar de gaskabel aan komt is kapot maar ik zet morgen de weber er op van deze weet ik dat hij goed looptorigineel gepost door postbusmanta

origineel gepost door babyblue

De tweede gasklep wordt alleen vrijgegeven door de eerste. De bediening wordt gedaan middels vacuum.

Waar blijf je nou Popke.

:wors

Haha nee ik heb nog wel een weber liggen hoor dus zo kan ik het ook oplossen maar liever wat orgineels

ik heb nog wel losse variette 2 liggen geloof nog 2 stuks

enkel weet ik zo niet waar ze van af komen

bij intresse u2u gerust

mogen weg voor leuke prijs

origineel gepost door manta73

Waar blijf je nou Popke.

:wors

:jerry:jerry:jerry

ik heb wel een andere carb voor je liggen.

die komt van mijn blauwe manta.

maar die is nu op injectie.

het is de 4 kante versie.

u2u me maar als je belang hebt.

Terug
Naar boven