• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

uitvallen auto corsa b x16xe (GEVONDEN!! ZIE FILMPJE!!)

@ivartje wrote:dit is wat er gebeurt is met de multiriem-poelie aan de achterkant:

Foto-LOWRG37C-D.jpg

maar als me riem nog op tijd staat,dan kan toch onmogelijk dat me kleppen krom zijn?? en de timing staat ook nog zoals hij hoort te staan en zoals hij heeft gestaan toen wij hem erop legden en hij goed liep,of kan dat wel op de 1 of andere manier?

Mvg Ivar

Dan denk ik dat die van tijd geweest is en bij toeval weer terug op de juiste plek gekomen is.

Nou compressietest hadden we al gedaan op alle 4 de cilinders 14 bar,de riem en spanrol zulle vd week binnen komen of volgende week dan zette we alles weer op tijd en zien we wel weer verder vanavond ga ik hem eerst probere uit te lezen op een laptop met windows xp aangezien ik hem op een laptop met windows 8 niet krijg geinstalleert

Mvg

nou op-com werkt voor geen meter op windows 7 niet,windows 8 niet en windows 8.1 niet :fy1

en deze had ik een tijdje geleden besteld:

http://www.ebay.nl/itm/OP-COM-OPEL-Vaux" onclick="window.open(this.href);return false; ... 0f8&_uhb=1

software die erbij zit is OPCOM081016_EN

maar hij pakt hem niet,soms als ik hem erin steek dan ziet hij in het apperaatbeheer USB serial port en soms Op-Com Usb v2 interface

in de uitleg die erbij zit staat vanwaar ik dan de drivers moet pakken om hem te installeren,hij heeft hem geinstalleert maar niks werkt dan,als ik dan kijk bij stuurprogramma-informatie staat er alleen c:windowssystem32driversftdibus.sys enz,dit zijn niet de bijgeleverde drivers van de op com zelf lijkt mij?? heb tevens mijn beveiliging uitgezet voor stuurprogramma's te installeren die geen microsoft handtekening hebben maar niks werkt! want zodra ik dan me op-com programma opstart zegt hij:

The list of supported ECU's cannot be loaded en met activeren krijg ik de melding file acces denied

ding is net nieuw en garantie is er net af en hij werkt nog geeneens :argue :argue

Als je wil mag je langskomen met je opcom en laptop. Krijg het wel aan de praat bij voorkeur windows 7 maar op 8 lukt het me ook.

Zodra dat hij t weer doet wil ik gerust een x langskomen :thumb btw die multiriempoelie ging alle kanten op dus de krukassensor kon nooit of slecht meten,dit zou de oorzaak zijn volgens mij neef dus ga m morge even goed vastzette en dan startte,storing kon ik verhelpen door me + en - polen tegen mekaar aan te houden volgens me neef...??

Hou jullie op de hoogte

Mvg ivar

Hij loopt weer goed!! Kwam toch doordat de multiriempoelie heen en weer ging waardoor de krukassensor slecht kon meten

Mvg ivar

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Terug
Naar boven