chrisamandakay
Lid
hoi
ik heb een opel kadett cabrio gsi van 91 die wil maar niet goed lopen
als ik hem start moet ik gas blijven geven anders slaat hij gelijk weer af
als die ff loopt en laat langzaam het gas los blijft hij wel stationeer lopen rond de 15000 of hij zakt weer zover af dat hij bijna afslaat!!
ook is er niet nogmaal mee terijden
in 1 trek hij super maar wanneer je na de 2 overschakeld valt het vermogen weg en valt die auto uit!
dit doet hij ook als je in de 1 weg rijd en dan alleen de koppeling indruk en weer loslaat
bougie waren pik zwart die heb ik helemaal schoon gemaakt
andere luchtmassa meter heb ik ook geprobeerd maar zonder succes
als die koud is loopt die net zo beroerd
als je dan 1 keer goed gas geeft en je laat het gas los slaat hij af
als je weg rijd is het volle vermogen beschrikbaar maar geef je 1 keer gas en laat het gas los valt hij uit
zelfde als bij het over schakelen van de 1 na de 2 dan is ook alle vermogen opeens weg dan reageerd hij ook niet het op het gas
pas wanneer je dan de koppeling indruk en dan langzaam oplaat komen terwijl je nog rolt wil die nog aan slaan of gewoon weer starten maar dan MOET je wel gas geven
hoorde ook al dat het misschien de comp. is
wie weet wat er mee kan zijn!!
ik heb een opel kadett cabrio gsi van 91 die wil maar niet goed lopen
als ik hem start moet ik gas blijven geven anders slaat hij gelijk weer af
als die ff loopt en laat langzaam het gas los blijft hij wel stationeer lopen rond de 15000 of hij zakt weer zover af dat hij bijna afslaat!!
ook is er niet nogmaal mee terijden
in 1 trek hij super maar wanneer je na de 2 overschakeld valt het vermogen weg en valt die auto uit!
dit doet hij ook als je in de 1 weg rijd en dan alleen de koppeling indruk en weer loslaat
bougie waren pik zwart die heb ik helemaal schoon gemaakt
andere luchtmassa meter heb ik ook geprobeerd maar zonder succes
als die koud is loopt die net zo beroerd
als je dan 1 keer goed gas geeft en je laat het gas los slaat hij af
als je weg rijd is het volle vermogen beschrikbaar maar geef je 1 keer gas en laat het gas los valt hij uit
zelfde als bij het over schakelen van de 1 na de 2 dan is ook alle vermogen opeens weg dan reageerd hij ook niet het op het gas
pas wanneer je dan de koppeling indruk en dan langzaam oplaat komen terwijl je nog rolt wil die nog aan slaan of gewoon weer starten maar dan MOET je wel gas geven
hoorde ook al dat het misschien de comp. is
wie weet wat er mee kan zijn!!