Volgens mij hebben ze ook een periode gehad (dacht 1995 tot 1996) dat type aanduiding van bijv. de sport op het embleem in chrome letters stond, later werd het een kleurig logo-symbooltje op het schildje op de stootstrip. GSI is geloof ik altijd in letter geweest, en nooit een kleuren-logo-embleem. Zelf heb ik een GSI die ook het heeft, komt uit 1997, ingevoerd echter. De uitvoering was in NL ook dezelfde als de sport, kwa bekleding. Op de Duitse papieren staat ook 'Sport wahl. GSI' wat.
Heb ooit ook nog een '99-iger Astra F gehad, modeljaar 98, echt de aller laatste.. Super wagen, X20XEV, nooit moeten inruilen, veel spijt van gehad...
Originele NL auto, showroom slaper van Motorhuis Leidschendam, hebben ze heeel lang nieuw in de showroom gehad toen.
Als bij de garage kwam, of iemand vertelde dat ik een Astra uit 99 had, moest ik ook altijd uitleggen dat het echt om een type F ging, die NIET ingevoerd was, en echt een NL auto was.. :???: Immers, de Astra G werd al vanaf 1998 geleverd.
In 2009 trof ik 'm te koop aan, zat er echt serieus over na te denken terug te kopen, voor erbij, maar ja, had inmiddels weer 1 voor de deur staan (me huidige)
waar al aardig wat geld in zit en bovendien alle optie's heeft, maar na het weekend ging weer kijken of nog te koop stond, ja hoor verkocht... kans verkeken
Kort daarna even een kenteken check; auto kwam niet meer voor, kenteken niet meer geldig, status; 'gedemonteerd'