• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Uniek nieuwe turbo

Best uniek dacht ik zo, mooi prijsie ook

z251.png

Link: http://www.nettiauto.com/opel/calibra/2577805" onclick="window.open(this.href);return false;

Kijk zo mag de mijne ook worden als hij af is holy SHIT nog antoe :shock: Het is dat ik de taal niet machtig ben anders zou ik vragen om een paar detailfoto's van onder andere de vloerbekleding.

super mooie auto! en die tellers vind ik dus echt juist superVET staan! 100000 keer mooier dan dat suffe wit ofzo.

En het lijkt ook wel of de bodem ongetectyleerd is.

Maar inderdaad.. 30000 koop ik wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie oude mercedes of amerikaan van.

@astraboy34 wrote:de distributieriem is in elk geval wel vervangen te zien aan de sticker op de slotbalk..

gr michel

Ja dat klopt, want die heeft een leeftijds of kilometrage interval. Welke het eerste is. Leeftijd in dit geval king:

Gave kar hoor. Eigenlijk zou die zo moeten blijven. Is zonde om mee te gaan rijden, of iig veel mee te rijden.

Op het afbladerende tellerblad voor temp/brandstof na (en klein poetswerk onder de kap nog), is dit regelrecht een museum exemplaar !

@Mr.F wrote:Wel super gaaf :)

@ Astraboy34 ; Werk je bij Van der Krans auto's? heb ik mn grijze Astra F een jaartje geleden gekocht! :D

klopt ja jij bent de gelukkige eigenaar van de bijzonder astra f

heb je samen met je opa gekocht toch??

gr michel

@Mr.F wrote:Juist! :)

Dat je dat nog allemaal weet :D

me baas is een bmw man en ik een opel man en zodra er iets gebeurd met een opel blijft dat aardig hangen :thumb

Terug
Naar boven