• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Unlimited Opel Meeting 2010

ik ga er ook naar toe met mn giftig beestje andere is nog niet betrouwbaar genoeg vanaf de vrijdag avond hoop dat ik er voor 22u geraak kan rond 20u vertrekken greets

Mss ga ik vandaag al kijken, maar zondag staat tot nu toe vast en 't weer is gelukkig sssssssssssuper!!!

Ik wens iedereen alvast 'n vette Meet en mss maken we nog wel kennis zonder de pc's:jerry

Mvg TetSuo

Ok dan dat zijn goede berichten :D! Ben benieuwd naar de foto's... als de auto klaar is toch maar op het must-visit lijstje zetten. Had er wel bij willen zijn maar ik hanteer een samen-uit-samen-thuis principe :P

Zow, 't was weer een prachtig weekend!

Heel erg goed weer gehad en zoals al gezegt is waren de toiletten echt super onderhouden :thumbup

Ook 't bandje "OUTBACK" was weer super :wors

was weer de moeite dit jaar

zeeer zeeeeer warm, maar dikke ambiance

wel jammer dat er op zondag zoveel zo vroeg vertrokken

had beter op zaterdag rond gegaan om foto's te maken

maar toch nog wel wat pics gemaakt

dat van die toiletten moet ik je gleijk in geven big sexy die waren ech super netjes.. je zag hele dag mensen van OTU daar poetsen... :thumbup:thumbup:thumbup

en het weer ja is leuk beetje mooi weer maar was ech wel heel warm...

eerste plaats die duitser met zijn grijze 3.0 24v

tweede plaats koen van hageland met zijn mattig

derde plaats dennis van the manta revolution met zijn blauwe manta

ah ok merci alle 3 hun beker meer dan verdient dus ;) ik en dirk zijn alle heel thuis geraakt hebben samen gereden gingen toch op zelfde moment naar huis gaan greets

Het was een fantastisch weekend, heel warm maar heel gezellig. De feestavond was super, die band was top. Er gezellig gehad met de vrienden van het OFZO en OCZ het bier was in dermate van democratische prijzen dat ik er 's ochtends een beetje spijt van had ;)

De milf frietjuffrouw Annelies was goed om te zien. De Toiletten waren erg schoon en zondag een lekkere frisse douche genomen. Kortom wederom top georganiseerd.

Ik had de eer om ook wat prijsjes mee te mogen nemen.

-1ste Astra G

-Best of intereur

-Best of kofferruimte

en Best of Show

vooral de best of show beker was super!

ik zal snel foto's posten.

Terug
Naar boven