• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Update Black GSI

Andere bumperd zeker niet doen zo is het klasse !

Woutje_opel en corsaracer hebben een dubbel pijpie onder hun B-tje hangen

zie dit maar eens misschien dat je een beeld ervan krijgt. !

Ja zie het maar is niet echt mijn ding... ;)

Net als Voss vind ik wel mooi en bescheiden, maar dat is met een andere achterbumper...

Maar smaken verschillen gelukkig :D

dubbele einddemper niet doen....komt bagger geluid vanaf, heb het nu ook met de astra.

blij dat het goed aangekomen is en dat het bevalt :) het beviel mij iig zeer zeker toen ik het nog onder de corsa had king:

origineel gepost door BadMuts

dubbele einddemper niet doen....komt bagger geluid vanaf, heb het nu ook met de astra.

blij dat het goed aangekomen is en dat het bevalt :) het beviel mij iig zeer zeker toen ik het nog onder de corsa had king:

Bevalt zeker goed inderdaad, het is alleen jammer dat je de powerfilter niet echt heel goed meer hoort... Maar verder echt mooi diep zwaar geluid :P Nu komt de remus einddemper eindelijk te pas :D

Bedankt nog!

Gr Tim

Update:

Weer een kleine update, deze keer is hij niet zo leuk maar dat heb je ook wel eens...

Ik was vandaag begonnen met mijn voorste spatbord randen opnieuwe te spuiten, achterste waren al wel goed maar voorste nog niet...

Had ik de voorste eraf liggen, wat denk je, een grote plakaat roest!

Dus hier wat foto's

Eerst het lak eraf getikt met een schroevendraaier, daarna met een dremel en schuurklosje eraan helemaal tot het metaal geschuurd...

31072009520.jpg

31072009521.jpg

Daarna met dit spul bewerkt is speciaal voor roest te bestrijden

31072009522.jpg

Na 2 lagen kreeg ik dit als resultaat

31072009523.jpg

31072009524.jpg

31072009525.jpg

Morgen ga ik weer verder met plamuren en zodra ik klaar ben met het plamuren, schuren, plamuren, schuren enz enz enz ga ik alles weer netjes spuiten :P

Houd jullie op de hoogte!

Gr Tim GSI

Leuk werk inderdaad alleen weinig tijd (zelfs in de vakantie)... :P

Ga maandag alles afwerken dus plamuren schuren spuiten en daarna de wielranden weer monteren en dan krijgt hij nog een lekkere douche achter zijn oren en dan moet ik het 2 weken zonder hem doen :o:mad:

Nog meer mensen die naar Griekenland toe gaan dit jaar? :P

Gr Tim

ja dat blijft altijd probleem,dat is een plek waar water blijft staan..

ik heb onder mijn spoilers tectyl gespoten...

mag ik vragen trouwens waar je dat spul voor roest weg hebt??

gr een maffebertje:cool:

origineel gepost door crazijbertje

ja dat blijft altijd probleem,dat is een plek waar water blijft staan..

ik heb onder mijn spoilers tectyl gespoten...

mag ik vragen trouwens waar je dat spul voor roest weg hebt??

gr een maffebertje:cool:

Ha maffebertje :P

Inderdaad lastige plekje daar maar ben benieuwd hoe het eind resultaat is... Dat spul kun je bij vrijwel alle automaterialen zaken halen, heb het zelf bij Besbo gehaald!

Dat spul is eerst wit/grijs en zodra hij harder word en erin is gewerkt pikzwart :thumbup Alles om roest tegen te gaan :P

Gr Tim

origineel gepost door Onderbroekie

Dan kan je net zo goed heel je auto ermee lakke :jerry

Je kunt het proberen :jerry

Ja klopt dan nog laten spuiten, vind het wel leuk om aan zon klein projectje te werken ;)

Morgen ga ik alles afwerken en ik denk dat ik nog de stootstrips eraf ga halen, weet alleen niet of ik dit mooi staat, iemand foto ervan?

Gr Tim

origineel gepost door Dietrich Concept

stootstrip wel omdenken dat de lak niet mee gaat dan

heel voozichtig eraf halen

:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

Oke bedankt voor de tip, dus het is niet zo gemakkelijk als de logo's eraf te halen :jerry

jawel hoor strip is er zo af alleen ik denk dat hij bedoeld dat als je de plak eraf haalt met dat rubbere blokje op de schroeftol dat je uit kijkt voor de lak want die is er dan zo vanaf

origineel gepost door Onderbroekie

dan nog in kleur spuiten :hmmz

bedoelde je als je een nieuw scherm koopt dat je die dan nog moet spuiten dat moet die nu ook met dat kleine stukje geschuurd heeft moet tog ook gespoten worden ;)

Terug
Naar boven