• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Update Black GSI

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

origineel gepost door Onderbroekie

onderbroekie had die vraag tijdje trug ook waar de klnr staat missn ken je de topic vinden met foto's :thumbup

Zal zo ff zoeken

ja ga is wat nuttigs doen joh :jerry

Hahah en dat zeg jij ouwe :P

Moet nog zoeke :angel

onderbroekie had die vraag tijdje trug ook waar de klnr staat missn ken je de topic vinden met foto's :thumbup

Zal zo ff zoeken

ja ga is wat nuttigs doen joh :jerry

Hahah en dat zeg jij ouwe :P

Moet nog zoeke :angel

je heb zeker zitten eten nasi met kip he :jerry

en ik ben pas 32 :D

origineel gepost door Tim GSI

Bedankt astra-f cabrio freak :D

Nu vele lagen plamuur te hebben gehad en naar het vele schuren, had ik geen zin om vandaag verder te gaan :P

Dus ga morgen vroeg verder, voor de laatste keer schuren en daarna kan ik hem gaan spuiten!

Nu heb ik even een vraag, want word er helemaal gek van... Ik had opel garage gebeld en gevraagd waar de kleurcode van mijn auto staat, hun zeggen binnenkant van de rechter deur of onder de motorkap! Ik gekeken niks gevonden, nu is mijn vraag waar kan ik het nummer nu precies vinden en waar begint het nummer mee, hoelang is het nummer enz... :jerry

Graag jullie hulp, want de hulp van opel zelf schakel ik niet meer in, als ik het antwoord krijg ''Goed kijken en ons niet meer bellen'' :hmmz

Gr Tim

ik heb net ff een foto gemaakt van me plaatje hoop dat je het snapt zo :hmmz

Foto280.jpg

200 is mijn kleur nr :thumbup

Bedankt Dennis-Corsa-B weet dan waar ik moet kijken :D

Er was nog een plaatje waar vanalles op staat, maar op dit plaatje staat ook het WOL nummer (Chasis nummer)...

Dan weet ik het nu wel te vinden bedankt!

Gr Tim

Dat is die andere de rechter meestal is die in kleur gespoten :thumbup

Ja klopt :P

Oke komt weer een Update aan :D

Eindelijk ben ik klaar met het plamuren, schuren, spuiten! Ik zal nog even in het kort uitleggen wat er aan de hand was... Bij mij 2 voorschermen zat roest (bekend verhaald bij corsa, want daar blijft water staan) mijn lak was zo erg toegetakeld dat ik actie heb ondernomen :agent

Wat foto's en uitleg!

Het plamuren en schuren

03082009531.jpg

03082009532.jpg

03082009533.jpg

03082009534.jpg

Spuitplamuur

03082009535.jpg

Gespoten (Soms zie je nog de spuitrand maar die is er nu uit, die zie je dus niet meer)

04082009536.jpg

04082009537.jpg

04082009538.jpg

Nu het eindresultaat :D

04082009539.jpg

04082009540.jpg

04082009541.jpg

04082009542.jpg

04082009543.jpg

04082009544.jpg

04082009545.jpg

Hier zie je de spuitrand dus, maar dit is inmiddels weg gepoetst!

04082009546.jpg

Hier nog een foto van mijn buikschuiver, net gewassen :D

04082009547.jpg

Op de foto's bij de wielranden zie je nog wel kit zitten, dus is inmiddels ook weg gepoetst!

Gr Tim GSI

Bedankt man! :D

Ga na de vakantie nog die stootstrips eraf halen en dan bedenken wat het volgende word...

Zit er aan de denken om volgende jaar van mijn vakantie geld (bouwbonnen) een nieuwere corsa b of corsa c te gaan halen!

Dus zit te twijfelen of ik deze dan ook erbij houd of dat ik deze af blijf rijden!

Denk er nog even over na :P

Gr Tim

Voor dat ik op vakantie ging zat er een barst voor 30 cm in mijn voorruit... Gelukkig heb ik een jaar bij een autoruit bedrijf gewerkt dus had daar mijn connecties nog, vandaag heeft hij mij voorruit weer netjes vervangen :P

Ben weer helemaal trots :D

(Mijn velgen staan trouwens te koop, want heb anders op het oog! 275 euro, want ze moeten wel opgeknapt worden!)

Terug
Naar boven