• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Update Black GSI

origineel gepost door Onderbroekie

Ha onderbroekie, bedankt hoor! :P Nee laat deze erop zitten, heb er nog niks aan gehoord of gevoeld, maar alvast bedankt voor de tip...

Dat zul je gauw merken :jerry

En avatar: Check :D GESLAAGD :P

Haha :thumbup Nee denk het niet, rijd er nu denk iets langer dan een jaar mee en nog niks gevoeld!

Maar ik blijf aan je wijze woorden denken :jerry

gsi bumper erop dan heb je mijn auto toen ik hem net had :jerry

mijnauto.jpg

Dennis,

Ja ik zag pas geleden die foto voorbij komen en toen dacht ik staat wel gaaf die RH Cup velgen onder een zwarte corsa b, vandaar dat ik ze heb gekocht en nu eindelijk fatsoenlijk over de drempels kan :thumbup

Voor steken ze nu wel zeker 4 cm uit en achter nu nog 2 a 3, maar word ook 4 cm!

Houd wel van de duitse style :D

pas maar op dat ze je niet aan houden ik werd ervoor bekeurd koste me 50 euro (spoorverbreders)

en het is slecht voor je wiellagers ik weet er alles van :P

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

pas maar op dat ze je niet aan houden ik werd ervoor bekeurd koste me 50 euro (spoorverbreders)

Risico van het vak :jerry

Ik las trouwens op de site van de velgendokter dan het de ET waarde kunnen aanpassen :hmmz Wil dit zeggen als je ET 40 heb dat hun er bijvoorbeeld 20 van kunnen maken of :angel

origineel gepost door Tim GSI

Risico van het vak :jerry

Ik las trouwens op de site van de velgendokter dan het de ET waarde kunnen aanpassen :hmmz Wil dit zeggen als je ET 40 heb dat hun er bijvoorbeeld 20 van kunnen maken of :angel

ze kunnen een stukje eraf frezen van de binnenkant hart hebben ze bij mijn wielen ook ooit is gedaan een ander setje dan

origineel gepost door Onderbroekie

hey mafkees leef je nog :jerry

-offtopic

nee ben dood dit is de geest van Dennis :mad:

want op msn sta je afwezig en je klote bericht komt met AFWEZIG -offtopic :jerry

whahaha de geest van Dennis :P ga je MJ ff opzoeken

enne risico van het vak :hmmz

50 euro bekeuring + 4 nieuwe wiellagers + eventueel erin laten zetten van dat geld doe ik liever iets anders leuks hoor ;)

-offtopic

aan stringetje :jerry

je krijgt de gr van MJ moest je nog bedanken voor de fijne avond en hij heeft nog last ervan moest ik zeggen weet nii wat die daarmee bedoelde :wtf

wtf praat jij nou weer ? :puke

jij draagt slippies van hem en bhtjes en je hele kamer hangt er vol mee :jerry ontken nou niet. maar nu ff serieus ontopic

origineel gepost door Tim GSI

Daar heb je ook weer gelijk in, dan laat ik ze denk toch maar zo staan ;)

maar wrrm heb je niet gwoon orgineel et wat eronder hoort dus zonder spoorverbreders :hmmz

die van mij waren ET 35 of 37 weet het niet precies meer is alweer paar jaartjes trug

Net terug van de garage:

- Eindelijk pasringen gevonden 64 bij 57,1 en erop gezet...

- Daarna helemaal uitgelijnd, was nog nooit gebeurd sinds hij is verlaagd, raar maar waar ze stonden bijna helemaal recht :hmmz :D

Volgende update binnenkort ;)

Terug
Naar boven