• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

update dvd800

Dat is fijn,

Ik zelf heb een astra uit 2011 en in het bezit van de nieuwste kaarten.

Ik vond alleen de info van Bert wat onvolledig/ onduidelijk mbt welke versie hij heeft. Vandaar mijn vragen.

Het is goed te weten voor de genen die zoeken naar een update bij wie ze terecht kunnen :thumb

@Tjalster wrote:Hier nog iemand in de buurt van groningen die met een MY2010 rondrijdt en al hevig aan het twijfelen is/was voor de aanschaf van een update.

navigatie is van 2009 zelfs :thumbdown

Misschien kunnen we er een combi van maken? :D

of zou het wachten op de 2015/2016 maps nog de moeite waard zijn?

Hey Tjalster,

Ik was ook aan het twijfelen om hem aan te schaffen.

Je woont ook in Groningen zag ik...

Misschien idd een keer een combi maken?

De Dvd kan worden opgestuurd had ik gelezen.

Ik zeg doen?

Groeten John

Ben opzoek naar een update voor mijn navigatie.

Mijn Opel Insignia is uit 2009. 10de cijfer van mijn voertuig is een 9.

This map update is only compatible with DVD800 navigation systems of model year 2009 or 2010 cars. Please check your vehicle identification number (VIN) – model years 2009 or 2010 are characterized by 9 or A on the 10th digit. Example: W0Lxxxxxx9xxxxxxx or W0LxxxxxxAxxxxxxx

Insignia (10/2008 - 08/2010)

Astra J (12/2009 - 08/2010)

Meriva B (06/2010 - 08/2010)

Ik ben woonachtig in Rhoon, regio Rotterdam. Ben bereid om een kleine vergoeding te betalen. Gaarne een PM.

Of je nu dichtbij (= Gent, België) of verder af woont, ik kan je helpen aan de DVD met kaarten 2015. De DVD kan ook uitgewisseld worden via de post of pakketdienst. Neem gerust contact op voor meer info via privé bericht.

Kaartupdate is voor DVD800-navigatiesystemen voor auto's uit 2009 of 2010.

is er toevallig ook iemand die cd 500 heeft van 2015/2016 die deze bij mij erop wil zetten tegen een vergoeding omgeving eindhoven

bij voorbaat dank frans

Iemand in de buurt van Groningen met een update voor de DVD 800 bouwjaar 2009?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ik heb ook de MY2011 DVD 800 van 2013/14 nou we wonen sinds een half jaar in Spanje , over de Opel navigatie kan ik maar een ding zeggen wat een rampeplan is dat , ik gebruik mijn mobiel om te kunnen navigeren omdat de MY2011 DVD 800 b.v.Castellon nog niet vinden kan ! wie heeft ook van die problemen?

Hoi.

Ik ben sinds een maand een trotse bezitter van een insignia 1.6T sports tourer uit 2009.

Ik heb DVD800.

Misschien een domme vraag...

Hoe werkt zo'n update?

Nieuwere versie erin en al het nieuws tov de oude versie wordt dan op de harde schijf opgeslagen?

Ik kan de navi niet draaien zonder de DVD.

Thanks. :afro

Andrew

Hey

Hij update een klein stukje software..

Vervolgens kun je een aantal landen bijv. Benelux en frankrijk op het geheugen zettten. Wil je heel europa navigeren zal je de dvd erin moeten laten zitten.

Groeten Koen

Hoi Koen, thanks voor je antwoord :thumb

Ik heb de EU DVD :D

Alleen mijn NL is van 2009 /10 geloof ik. Vooral in amsterdam ben ik constant "van de weg".

Ben wel op zoek naar een update van de NL versie.

Kan jij daarin helpen?

Hey,

Normaal zou ik zeggen ja, maar ik heb mijn dvd verkocht en ben in afwachting tot de versie 2016-2017 uitkomt.

Groeten Koen

Hallo Franco@
Ik heb het er afgelopen zaterdag nog over gehad met mijn kameraat maar hij blijft erbij dat het echt op kenteken gaat.Hij heeft bijna 40 jaar bij Opel gewerkt en heeft na zijn pensioen nog heel veel contact met oud collega's en daar heeft hij de info van.IK heb zijn DVD geprobeerd te installeren maar dat ging ook niet. Ik vind het ook een blamage voor Opel om met zo'n achterhaalt systeem te komen in zo'n dure auto. Of zo'n DVD te hacken is weet ik niet maar heb ik ook niks van gehoort .
Grt; Lody

Hoi Lody, bij de CD500 en DVD 800 gaat het om de 10 positie in je chassisnummer. Een A betekent MY2010 en een B MY2011 ook al kan de auto van bv 2012 zijn. De letter is bepalend welke DVD je nodig hebt. Niet het kenteken want kan immers ook import zijn.
Ik heb zelf de DVD800 MY2011 en voor een kleine bijdrage zet ik het erop wat je wilt/wat mogelijk is.

Gr. Ries.

Yepse
Ik heb een insignia bj 2011 (dvd800).
toevallig iemand de dvd om mijnn navigatie te updaten?
regio west vlaanderen?
Alvast bedankt.

Je hebt een pb.

[quote quote=18328019]Yepse
Ik heb een insignia bj 2011 (dvd800).
toevallig iemand de dvd om mijnn navigatie te updaten?
regio west vlaanderen?
Alvast bedankt.

[/quote]

Navteq en Opel hebben aangegeven dat er geen nieuwe versie voor de DVD800 MY2010 gaat komen..dus na het overslaan van 2015-2016 ook geen 2016-2017. Blijft 2014-2015 met kaartmateriaal van 2013 de meest recente versie. Mag ik dat een beetje waardeloos vinden?

Ik had het ook al gezien, knap waardeloos dat je na 3 jaar al in de kou gelaten wordt.
Dan toch maar de navigatie van mijn mobiel gebruiken , die is tenminste altijd up to date.
(En niet te veel in het buitenland rijden ivm data kosten)

Terug
Naar boven