• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

update dvd800

Netebuk, ik heb de DVD met kaarten 2015 ter beschikking. Zelf woon ik in regio Gent (België) maar wanneer dit te ver is, kan de DVD ook uitgewisseld worden via de post of pakketdienst. Neem gerust contact op voor meer info.

Het gaat om de Opel dvd800 navi my09/10 Europa 2014/2015.
Beschikbare kaarten: Andorra, Oostenrijk, België, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Gibraltar, Groot-Brittannië, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Vaticaanstad (kaart per regio).

Opgelet: deze kaartupdate is alleen compatibel met DVD800-navigatiesystemen voor auto’s uit 2009 of 2010. Controleer uw voertuigidentificatienummer (VIN) – bij modeljaren 2009 en 2010 staat er een 9 of een A als 10e teken. Voorbeeld: W0Lxxxxxx9xxxxxxx.

[quote quote=18328019]Yepse
Ik heb een insignia bj 2011 (dvd800).
toevallig iemand de dvd om mijnn navigatie te updaten?
regio west vlaanderen?
Alvast bedankt.

[/quote]

[quote quote=18328078]Netebuk, ik heb de DVD met kaarten 2015 ter beschikking. Zelf woon ik in regio Gent (België) maar wanneer dit te ver is, kan de DVD ook uitgewisseld worden via de post of pakketdienst. Neem gerust contact op voor meer info.

Het gaat om de Opel dvd800 navi my09/10 Europa 2014/2015.
Beschikbare kaarten: Andorra, Oostenrijk, België, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Gibraltar, Groot-Brittannië, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Vaticaanstad (kaart per regio).

Opgelet: deze kaartupdate is alleen compatibel met DVD800-navigatiesystemen voor auto’s uit 2009 of 2010. Controleer uw voertuigidentificatienummer (VIN) – bij modeljaren 2009 en 2010 staat er een 9 of een A als 10e teken. Voorbeeld: W0Lxxxxxx9xxxxxxx.

netebuk wrote:
Yepse
Ik heb een insignia bj 2011 (dvd800).
toevallig iemand de dvd om mijnn navigatie te updaten?
regio west vlaanderen?
Alvast bedankt.

[/quote]
Ik heb een B als 10 de teken

Mocht er nog iemand interesse hebben in een update voor dvd800 my09/my10 op z'n navigatie in de omgeving Tilburg..ik heb toch maar een versie 2014/2015 aangeschaft. Op mijn intern geheugen, heb ik benelux, duitsland en oostenrijk/zwitserland kunnen krijgen.

[quote quote=18330155]Mocht er nog iemand interesse hebben in een update voor dvd800 my09/my10 op z’n navigatie in de omgeving Tilburg..ik heb toch maar een versie 2014/2015 aangeschaft. Op mijn intern geheugen, heb ik benelux, duitsland en oostenrijk/zwitserland kunnen krijgen.

[/quote]

hoi ik zit in de omgeving tilburg, heb nog niet veel verstand van die updates
vandaar even een vraag ik heb een insignia 2009 en zou wel een van de laatste versies willen hebben.

Hoi Achie, voor een kleine bijdrage wil ik best een aantal landen op je harde schijf zetten. Heb je een DVD bij de auto gekregen?

Ben opzoek naar een update voor mijn navigatie.
Mijn Opel Insignia is uit 2009. 10de cijfer van mijn voertuig is een 9.

This map update is only compatible with DVD800 navigation systems of model year 2009 or 2010 cars. Please check your vehicle identification number (VIN) – model years 2009 or 2010 are characterized by 9 or A on the 10th digit. Example: W0Lxxxxxx9xxxxxxx or W0LxxxxxxAxxxxxxx
Insignia (10/2008 – 08/2010)
Astra J (12/2009 – 08/2010)
Meriva B (06/2010 – 08/2010)

Weet iemand ook hoe je firmware van je radio moet updaten?

Ik ben woonachtig in Rhoon, regio Rotterdam. Ben bereid om een kleine vergoeding te betalen. Gaarne een PM

Ha miki

Fijn ik heb er een 2009 inzitten nu
Welke zou je erop kunnen zetten

Heb het liefst west Europa erop

Hoi mensen,

Ik heb afgelopen woensdag 21-12-2016 via Navigarde in Enkhuizen een DVD Europa 2016-2017 ontvangen. Inderdaad, ze zijn €184 inclusief verzendkosten maar dan heb je ook wat!
Mijn Insignia ST 1.6 turbo is van 24-12-2010, dat heet bij Opel het MY 2011 en we rijden er nu 2 jaar in met veel plezier.
Er zit een NAVI CD500 in, het grappige is dat het loopwerk in de 2011 modellen DVD zijn ten opzichte van de CD500 van de 2010 en vroegere modellen.
De DVD (voor de 800 NAVI) moet wel in de eenheid blijven en vervolgens kies je de landen waar je door wilt rijden.
Het systeem updaten ging gewoon direct van de schijf af, dat was binnen een paar minuten gepiept en toen stonden de straten en wegen in Zoetermeer er op zoals ze er de laatste 6 jaar aangelegd zijn. Duitsland laden duurt 28 minuten daar er 1 GB in het systeem geladen moet worden. Laat je dus niet verleiden tot het kopen van alleen de Benelux voor €99,00 want dan heb je dus de andere landen er niet bij, en die kosten ook allemaal hetzelfde bedrag. Kopiëren gaat niet, de DVD's schijnen zwaar beveiligd te zijn. Ik vind het een absolute meerwaarde voor de auto.

Heb ook net vorige week de nieuwe 2016 DVD voor het DVD800 systeem, prijs was idd net geen 190 euro dacht ik.

En ik heb een Insignia met een B in het chassisnummer.

regio Antwerpen

Hallo,
toevallig iemand de dvd om mijn navigatie(dvd800) te updaten?
Mijn 10 de letter is een B in het chassisnummer.
Regio vlaanderen
Alvast bedankt.

Zoek DVD800 MY2009 update regio Eindhoven

Hallo

Ik zoek een update (tegen vergoeding) voor een update van mijn MY2009 systeem naar een zo recent mogelijke versie. Ik begreep dat 2017 niet bestaat maar wel 2014/15.

Ik hoor graag jullie reacties.

Gr Xavier

Hallo,
Kan mij iemand helpen om mijn Dvd800 te updaten a.u.b.
Mijn 10 de letter is een B dus het gaat waarschijnlijk om my 2011.
Alvast bedankt.

Ik woon in De regio Eindhoven
Ik heb de dvd 2014/2015 voor de dvd 800.
Deze heb ik geïnstalleerd op een Insignia van 2009.
Op de tiende plaats van mijn verificatienummer staat een "9".
Voor €25 kan je een update maken.

Hallo scarabee,
Alvast bedankt voor de reactie maar jouw dvd zal waarschijnlijk niet passen. Er zijn twee verschillende soorten.
Bij de DVD 800 gaat het om de 10 positie in je chassisnummer. Een A betekent MY2010 en een B MY2011. Door dat de 10 de plaats geen B is gaat het waarschijnlijk om een my 2010.ik zoek eigenlijk een my 2011.
Jammer maar toch bedankt.
Gr

Terug
Naar boven