Hallo,
Even een update, vandaag is liviu2004 langs geweest om bij m'n auto te kijken en hij heeft het gevonden! Ik ben er onwijs blij mee!
liviu2004 heeft heel veel apparatuur en verstand om het uit te zoeken, mocht je ook n elektronisch probleem hebben kan ik hem echt aanraden!
liviu2004 nogmaals heel erg bedankt!
-----------------------------------
Hallo, ik had al n topic geplaatst over dingen die ermee gestopt zijn bij mijn Astra h 2005 1.8.
Maar er is nog meer gestopt, wat dus niet meer werkt is
Cruise control
Climate control
Sportstand
Centrale deurvergrendeling met de knop binnen
Centrale deurvergrendeling met de afstandsbediening
Kofferbak gaat niet meer open
Ik krijg het lampje van m'n achterruitverwarming niet uit.
Ik heb vandaag de computer uit laten lezen en die zegt dat de CAN-BUS geen contact meer maakt.
Kan het zijn dat ik iets geraakt/losgehaald heb met het demonteren van de unit achter en om de radio en de tellerunit?
En zo ja waar zou dat dan zitten? Ik heb alles al twee x nagelopen maar zie nergens iets geks.
mocht er iemand in de omgeving Utrecht mij kunnen helpen zou dat helemaal super zijn!
Ik kan pas volgende week woensdag bij m'n garage terecht.
Even een update, vandaag is liviu2004 langs geweest om bij m'n auto te kijken en hij heeft het gevonden! Ik ben er onwijs blij mee!
liviu2004 heeft heel veel apparatuur en verstand om het uit te zoeken, mocht je ook n elektronisch probleem hebben kan ik hem echt aanraden!
liviu2004 nogmaals heel erg bedankt!
-----------------------------------
Hallo, ik had al n topic geplaatst over dingen die ermee gestopt zijn bij mijn Astra h 2005 1.8.
Maar er is nog meer gestopt, wat dus niet meer werkt is
Cruise control
Climate control
Sportstand
Centrale deurvergrendeling met de knop binnen
Centrale deurvergrendeling met de afstandsbediening
Kofferbak gaat niet meer open
Ik krijg het lampje van m'n achterruitverwarming niet uit.
Ik heb vandaag de computer uit laten lezen en die zegt dat de CAN-BUS geen contact meer maakt.
Kan het zijn dat ik iets geraakt/losgehaald heb met het demonteren van de unit achter en om de radio en de tellerunit?
En zo ja waar zou dat dan zitten? Ik heb alles al twee x nagelopen maar zie nergens iets geks.
mocht er iemand in de omgeving Utrecht mij kunnen helpen zou dat helemaal super zijn!
Ik kan pas volgende week woensdag bij m'n garage terecht.